Nu sitter man här med en tejprulle på armen...

Plockar lite i lägenheten idag.. hade ju en 6 kartonger kvar som jag liksom förträngt att de var där.. Hjälp.. insåg en sak nu när jag satt och tänkte på att jag har alldeles för många saker som jag inte kommer få plats med att ha framme.. det innebär ju att jag inte kan köpa nya onödiga saker som jag tycker om.. hmm.. måste bli rik och skaffa stort hus med massa rum.. usch nu känner jag mig lite irriterad..

Byter ämne

Jo.. för någon kväll sedan när jag var ute i köket så upptäckte jag en flygande fladder grej.. insekt alltså.. och den var hyfsat äcklig.. liksom lite genomskinlig till färgen och lång smal kropp med långa vingar..  jag tänkte att jag skulle ta ett kort som bevis på vilket trauma jag varit med om men då började den fladdra okontrollerat så jag retirerade snabbt till vardagsrummet.. var är Nelson när man behöver honom?

Har iofs inte sett den där fladdermojängen så kanske upptäckte Nelson den ändå.. om den inte sitter här och väntar på att jag ska bli alldeles avslappnad innan den slår till vill säga... *snegla åt sidan*

Ok dags att byta ämne igen

Har upptäckt att mamma och jag är ganska lika med en del uttryck.. jag var hemma i Nässjö på julskyltningen och gick på stan med mamma.. hon pekar på något och säger liksom "huh" jag svarar med ett "huh" jag också.. trots att jag själv tänkte på att vi båda sa det så kan jag ändå inte sluta med att säga det.. kan inte komma på något att ersätta det med.. det täcker ju liksom in vad man vill förmedla =)

Just det.. har ni inte kommit på vad ni önskar er i julklapp än så tycker jag att ni ska önska er massage.. och nu menar jag inte något *åhvadgulligtvimasserarvarandralitehalvdant* utan *betalapengartillnågonsomverkligenkan*.. Var på massage idag.. synd bara att det går så snabbt.. och att jag blir så yr i huvudet när jag ställer mig upp efteråt.. 

Själv har jag önskat mig lite smärta, musik, njutning och färg på tillvaron i julklapp.. om ni känner att ni kan klura ut vad något av det är så är ni mer än välkomna att ställa ett paket utanför dörren.. om det inte går ner i inkastet vill säga =) 

Neh om man skulle se om det går att få plats med någon mer saker här i lägenheten eller om allt ska in i gaderoben.. eller kanske skulle man para lite strumpor.. skulle ju behöva lite fler.. haha.. neh just det.. var ju inte så skoj.. 

Hade! =)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför har du en tejprulle på armen?? :)

2008-12-07 @ 16:32:02
Postat av: Anonym

"Själv har jag önskat mig lite smärta, musik, njutning och färg på tillvaron i julklapp.. om ni känner att ni kan klura ut vad något av det är så är ni mer än välkomna att ställa ett paket utanför dörren.. om det inte går ner i inkastet vill säga =)"



Du syftar förstås på Singstar : )

2008-12-09 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0