Jolene

Egentligen tror jag inte att jag orkar skriva för vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja i (inte för att det egentligen finns så mycket att börja nysta i ;) men ja har ju ändå datorn i knät och jag har inte hjärta att flytta på mig för Nelson ser ut att sova så gott här bredvid mig med tungan som sticker ut. Undra om jag skulle kunna lyckas teleportera mig till kameran och tillbaka utan att han vaknar och stänger munnen igen..

Hihi.. jag tycker verkligen synd om er som inte får se Nelson just nu.. är lite osäker på om han vet om att han är katt och hur man ska se ut då och lite avundsjuk får jag nog allt säga att jag är på honom.. tänk om man kunde ha det så mysigt och vara så tillfreds med allting som han ser ut att vara just nu =)

Jaha ja.. julafton har det ju varit sen sist. Och vet ni vad? Jo, det är sant.. paket till mig (ja till andra med då men de får själva starta en blogg och skriva om sina.. hör du det nu mormor?)  =) Fick ett presentkort på Bokia av storebror.. har funderingar på att hålla mig ända till bokrean (haha eller hur Jennie) ja hm.. kanske kan man gömma det? fast ja.. neh då hittar jag väl det först när jag ska flytta nästa gång antar jag...

Sen fick jag smärtan jag önskade mig..och helt kvickt nog så ångrade jag mig som tusan..

Öppnade paketet. "Ah.. eh.. attans bananer.. det här var ju inte bra.. kanske kan man ha den som prydnad istället? Den är ju ändå lite rosa.. neh.. hmm ja.. ja.. neh okej.. nu får jag sluta vara så töntig.. stoppar i kontakten och ser vad som händer.. (kanske ska säga att det är en epilator så att ni hänger med någorlunda=) Tjena vad den snurrar snabbt.. ska det verkligen vara så? Vågar man verkligen sätta den dära mot benet? Fast iofs.. dra ur hårstrån långsamt kanske inte så mycket skojjigare.." Här någonstans i tankarna avbröt pappa mig och sa att han skulle testa på handen och se om det gjorde ont.. han testade.. sa aj tusan det där gör jag inte om.. "eh hilfe.. ok - dra ut sladden och försöka trycka ner den kartongen lite fint igen.. var är nästa paket?"

Senare på kvällen bestämde jag mig åter igen för att inte vara töntig.. man är ju ändå tjej så lite smärta får man ju ställa in sig på att uppleva i livet.. i med kontakten igen.. på-knapp.. av-knapp.. på-knapp.. lite närmare benet.. av-knapp.. hmm kanske om man håller i kudden samtidigt så känns det nog lite bättre (eh?!) jaja.. neh.. inte riktigt än.. jo.. neh.. jo.. äh tusan också jag testar.. och Dumma pappa! man får inte luras så dära.. gjorde inte alls i närheten så ont som jag trodde.. Efter en stund så reagerade benet lite irriterat och valde att bli rödprickigt så då fick det vara nog.. man vill väl inte gå runt och vara alldeles rödprickig om man ska gå ut (dagen efter) (som tur var så höll det bara i sig ett tag - så nej jag är inte prickig längre för er som är oroliga)

Igår åkte jag till Linköping för att spana lite på rean.. snurrade runt i en hel del affärer och hann väl med hälften av vad jag hade tänkt mig men sånt som händer.. lite kläder, saker och rea-värk fick jag med mig hem iaf =)

Imorgon (eller snarare idag) är det nyårsafton.. och sedan följer det ett nytt år.. gah.. -09-..

87  87 var har du tagit vägen nu? Själv var jag 6 år då men ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag kommer ihåg något alls.. förstår inte hur en del kommer ihåg saker från när de var pyttesmå.. jag kommer ihåg typ noll.. tror jag.. har svaga minnen av leka i skogen, försöka få vara med storebror och leka och envist vägra städa rummet.. fast vem vet kan ju lika väl ha varit 14 eller något ;)

Nehe nu får ni klara er själva för nu. ja nu jäklar i havet så ska jag göra ja.. annat helt enkelt =)

Sail away to another world

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0