Ohne dich - Rammstein

Jahaja då var man ledig imorgon och övermorgon.. trist.... haha neeh bara skojar *hopparskuttar inombords* - för att jag är glad då alltså... sömn är lixom lite av min grejj.. skrev upp en tvättid imorgon förmiddag.. inte smartast med tanke på att jag inte lagt mig i vettig tid någon kväll/natt hittills men ja..

Ibland undrar jag om jag går i sömnen och sniffar lim  för ibland är jag bara för snurrig på dagarna.. Alternativ kan det vara för att jag nästan är vaken hela nätterna som jag blir lite snurrig då och då.. (Hittar ju faktiskt inte limmet när jag är vaken ens) Hmm just det.. skulle ju leta reda på en liten låda att limma kartor på *måstekommaihåg*

Just det.. såg sötaste videon idag på youtube.. var två katter som låg och pratade med varandra.. länge.. och till slut så började den ena tvätta den andra.. Nästan så sött att man fick hål i tänderna.. måste titta igen..

Hmm.. lite sugen på att gå på bio i mellandagarna.. tror jag..verkar gå en del bra filmer men har inte tittat så noga..

Usch!... verkar som om jag fick lite hjärnsläpp i affären.. plockade på mig choklad med kaffesmak inuti.. undra vad jag tänkte på.. jag gillar ju inte kaffe för 5 öre.. inte för att det är så mycket pengar

Igår innan jag skulle gå och lägga mig så kände jag bara för att bläddra lite i en bok (inte första gången) och då fastnade jag vid bokhyllan jättelänge och bara satt där och tittade på alla böckerna.. och ja.. hade liksom lust att ta fram alla och läsa i på en gång och det går ju så där halvbra.. till slut så tog jag fram en av mormors gamla böcker som hon hade när hon studerade. Då upptäckte jag att det låg lite olika häften i den ena boken.. jag kikade så klart.. och USCH -  i det ena häftet var det bilder på olika typer av sår och stadier i läkningen.. eh.. ja jag förstår ju varför jag inte jobbar inom sjukvården.. och är fruktansvärt tacksam för att andra kan tänka sig att göra det.. så tack så mycket om ni gör det =)

Såg en tatuering som jag tyckte var fin.. en liten stjärna på insidan av handleden.. och tror att jag vill ha en sådan.. men samtidigt.. så vill jag ju inte ens titta på min handled.. bleh.. japp precis så töntig är jag =) får se om jag kommer över det och verkligen vill ha den.. eller rättare sagt om jag verkligen vill ha den så får jag se till att komma över det..

Jag tror jag behöver lite hjälp, assistans eller kanske en smäll på käften...  något iaf.. hur gör man för att motivera sig att göra saker som man rent ut sagt tycker är skittråkiga? Som att plugga duktigt, träna, äta rätt eller städa ofta. Sedan (och här kommer den knäppaste biten) så blir jag jätteirriterad på mig själv för att jag inte kan springa marathon eller att jag inte får alla rätt på en tenta.. Tur att det finns en del prov som man inte kan plugga till.. fast å andra sidan så blir jag ändå sur på mig själv om jag inte har alla rätt =)

Nehe.. nu ska jag titta på uppdrag granskning.. intressant men skrämmande..så blir inga bilder den här gången heller.. ni får ta egna och kika på vettja.. =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Jag tror jag behöver lite hjälp, assistans eller kanske en smäll på käften..."

Här följer 3 smällar på käften!

Meditera! Gå in i dig själv!

Gör saker som du måste göra FAST du inte vill! Drick stora koppar te samtidigt som du gör tråkigheter som t.ex. plugga. Låt inte dig själv ligga och sova länge. Ställ klockan tidigt, klä på dig och gå ut och gå. (Det gjorde jag imorse, grannen ropade och frågade om jag ville ha skjuts... eh, nästan pinsamt, nej jag trivs att gå ut och gå kl 07:00 på morgonen... Hund? Nej.)

* Gällande att du ska ha alla rätt på tentor. Vore inte livet mycket roligare om du bara satsar på att få G? Då behöver du ju inte ägna så mycket tid på att tycka du är värdelös som inte pluggar hela tiden.

2008-12-19 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0