Varför?

Varför måste man behöva bli kissenödig? Ja.. jättejobbigt juh.. jag har inte tid.. eller jo jag har massa tid men jag känner inte för att orka gå och kissa och det börjar bli riktigt jobbigt nu... hmm neh ni har rätt det var inget trevligt ämne, jag byter..

Jupp..  jomen visst..

Själv då?

JO nu vet jag.. fick julklapp idag.. juuulklapp..jippijippi.. ja jag gillar paket, ok? Undra vad man kan göra för att få mer julklappar? Undra om det är för sent för att vara snäll.. hummahumma.. ja jag vet att man borde vara så där vuxen och säga att det inte göör något om man får julklappar.. men ärligt talat.. sluta ljug =) Sen behöver det ju inte vara något überspeciellt men ändå skoj att öppna något.. Går bra att slå in en muffins och ge mig.. så länge den inte hinner bli alldeles för torr vill säga.. och att den är av choklad... jaja åter till vad jag skulle skriva.. jobbetjulklapp fick jag.. och visste ju iofs att jag skulle få en eftersom jag har sett paketen tidigare.. men jag har varit duktig och inte öppnat den och har dessutom lyckats undvika att höra vad det är i paketet.. men fick en ledtråd.. och det är att det krävs ström till den.. och att det inte är vettigt att tappa den i backen.. ja att tappa den i backen var inte direkt en ledtråd utan mest jag som undrade hur ledsen jag borde vara om jag tappade paketet när jag cyklade hem och då sa de att hyfsat ledsen borde jag nog bli så ja indirekt så blev väl det en ledtråd.. så nå vad tror ni? Har snöat in mig lite på att det kan vara något till köket.. men kanske är jag helt ute och cyklar och borde vidga mina vyer lite mer.. vad tror ni? Hmm ja nu tänkte jag något jag inte borde tänka och som det troligtvis inte är =) En eldriven städrobot lär det ju inte vara.. eh.. haha.. ja fy du Jennie.. tänka borde du sluta med.. Usch då nu börjar jag skriva till mig själv på min blogg också..

Funderat lite mer på tatuering.. (igen och åter igen) men.. ja.. neh.. skulle behöva någon sådan där fusktatuering som man kan placera ut på kroppen för att se om det ser något sånär normalt ut.. börja rita på sig själv kan man ju inte göra direkt.. eller? Penna någon? Kanske inte borde tänka så himla mycket.. jag menar visserligen ska man ju ha kvar den för alltid men det har ju inte varit något problem de andra gångerna..


Jagar du mig ja då jäklar i havet.. hmm ja.. de de sa på tvn alltså.. för ni tittar väl? Kan väl inte bara vara ja som tittar på alla dessa toppenprogram som visas mitt i natten..


Aaa aaa aa aaa a Thunder!

Ha! Jag har upptäckt var någonstans man kan köpa glädje så det så! Eller ja var de erbjuder att man kan köpa glädje åtminstone.. måste nog undersöka närmare..

*undersökningspaus*

*pausmusik*

Hmm vem anade att en get var billigare än ett kiwiträd.. ja där ser man vad man kan lära sig..checka individuell människohjälp får ni se =) och spendera lite pengar där *tycka* =)

Jag åt en clementin! ha! nu är den onda cirkeln bruten så det så!... ja eller en clementin uppäten iaf =)

Hmm.. är det bara jag som missat jordbävningen? Skit också.. det är ju tydligen en cirka 100 år mellan gångerna här i Sverige.. så går det när man gillar att sova och är bra på det..


Neh nu ska jag kommunicera lite med andra som är vakna vid den här tiden.. så tjingeling

Inga bilder den här gången heller.. en annan gång.. I promise =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va?! Var då? Var kan man köpa glädje förutom på A6? desperat nej vars, har haft en glädjefylld dag idag - på A6. Jo dekorationen blev ok, hittade en massa trams i källaren (d.v.s. gammalt blockljus, gammalt sidenglitterband, gammal ängel) och torkade apelsiner och la på kanel också. Men den blev inte så vacker så jag känner ett enormt behov av att lägga ut en bild på bloggen. Det låter som du fick en falsk allergi alternativt hypokondrisk allergi. ;) Kram!

2008-12-18 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0