Das wetter 2

Så var det då åter igen vädret.. Kallt regn i november -  Nej tack! Jag har faktiskt redan vatten hemma.. och det går att få varmt dessutom..

På vägen hem så cyklade jag åter igen på några av mina dagliga A-brunnar.. och upptäckte då att det stod A Tierp på en av den. hmm *hämta kartan* Neeh.. dit tänker jag inte flytta.. dumma brunnar.. Tror iofs att även A-brunnarna är trasiga för nu har jag inte pluggat något utan går mest runt i ett vacuum.. men Anna - lovar att testa din bok + vin-metod =) FInns det några rekommendationer på hur stor del bok det ska vara och hur stor del vin?

Men nu har jag börjat så där bakvänt igen..

Dagen började imorse.. vaknade någon timme innan klockan ringde.. av mardröm.. och det var ingen sån där "ja men det var ju lite halvläskigt" utan mer "Jag vågar inte gå upp och kissa" läskigt.. Ibland önskar man att man inte hade så bra fantasi..  men jag tog mig både fram och tillbaka till toaletten och hann somna om innan klockan ringde.. och sen ringde klockan.. skit också! Sen hände något underligt..tog mig upp ur sängen och sprang runt lite i lägenheten och då stack jag mig i foten på något.. aj... satte mig ner för att se vad det var.. och det var.. håll i hatten.. ett hårstrå.. mm det är sant.. kan ha varit ett morrhår iofs .. visserligen var jag trött och så men det var ett hårstrå/morrhår som jag stuckit mig på och som dessutom satt fast rätt ordentligt så jag fick dra ut det.. aj.. ni förstår varför man undrar om föräldrarna verkligen fick ihop alla byggklossarna från IKEA rätt när de byggde ihop mig..

Överlevde traumat och tog mig till jobbet.. jobbade.. kom hem.. trött.. sen ringde någon på dörren.. kom in.. ville sälja lexikon.. mer trauma.. kom undan och sen blev jag trött igen och nu är jag här =)

Imorgon kommer Janne och han ska installera åt mig så att jag får både bredband och fast telefon.. gillar Janne skarpt.. eller gillade Janne skarpt fram tills han sa att han skulle komma hem till mig halv 9 på morgonen.. på min lediga dag.. Janne - det kommer aldrig bli något mellan oss.. det är bara att acceptera.. jag gillar att sova på morgonen och så är det bara !

Humma humma.. jo just det.. har tänkt att förstora lite bilder och sätta upp på min tavellist som sitter ovanför soffan.. hittat några bilder som jag funderar på att förstora..















Nå vad tycker ni? Någon jag kan smälla upp på väggen? =)

btw på jobbet så stod det om en reklamfilm som banverket gör som ska hindra unga från att hoppa och skutta på tåg och bli eliktrifierade för att ta det kort.. och då stod det även olika tv kanaler + olika hemsidor som filmen skulle visas.. och då var det youtube.. inget konstigt där.. men sen: Kossan och Jesper?!  Japp..då är man visst gammal och har ingen koll på riktigt då då =)

Nu ska jag lukta lite på Nelson så jag blir glad igen.. just det.. Åhléns.. gick in där idag.. och de senaste gångerna när jag varit där så luktar det otroligt gott när man går förbi parfym avdelningen.. herr perfym.. kan inte riktigt lista ut vilken av parfymerna det är eftersom det finns så många flaskor på samma ställe.. och lika bra är väl det för inser att det skulle vara lite knepigt att köpa en herrparfym och sitta hemma och sniffa på... erkänner.. jag är luktoman.. tur att man har Nelson som sagt för det är ju inget konstigt att lukta på honom iaf.. eller? =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har de där lexikon-människorna ett slags register över singlar?? Jag blev också utsatt för en av dem när jag va singel och precis flyttat till ny lägenhet! Gubbsjuka varelser..!

Snygga bilder!!! But who is Janne???

Lukta på Nelson du.. och den vattenbaserade färgen! Luktar jättegott! Testa som parfym! ;)

2008-11-12 @ 12:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0