Isch

Hur kan någon gilla yoghurt? Jag har iaf precis tryckt i mig en mugg yoghurt för jag har inbillat mig att det är bra.. och det hoppas jag verkligen... gick åt många glas vatten innan det gick att svälja ner och det smakar fortfarande.. ja vad ska man säga.. mindre gott..

Jag inser att jag redan har skrivit ett inlägg idag men.. kom ju på att jag behöver lite hjälp.. satt här och kom på alldeles nyss att jag alltid velat ha bruna ögon.. eller kanske gröna.. åtminstone inte 1 miljard färger utan 1.. och nu funkar ju det när jag har linser..  Så vad tycker ni? Ska jag satsa på 1 ögonfärg och isf vilken? eller ska jag gå runt med blått från pappa och grön/brun/jagvetintevad ifrån mamma?

Sedan något som jag klurar lite på titt som tätt.. en till tatuering? Vad säger ni om det då? Helst vill jag inte ha en tatuering som syns jämt och då så har jag stött på problem.. kommer inte på någon mer yta som skulle kunna tänkas vara bra..jag har funderat på någon liten historia bakom örat eller i nacken.. men jag vet inte.. jag har ju hår så det är ju inte något som skulle synas varje dag men.. ja .. neh jag kan inte bestämma mig.. så.. åsikter tack! =)

I lördags när jag, mamma och pappa var i Jönköping så fikade vi en sväng och vid bordet bredvid oss satt det två killar och två tjejer och ja.. de låg väl inte i topp på högskoleprovet direkt... den ene killen sa något i stil med "ja han pratar ju typ sånt där psykolog snack.. såna där svåra ord som man inte förstår.. han sa att jag hade ett destruktivt beteende..." ehm.. och då kom jag att tänka på FFL.. vem döper sin "gäng" till Fucked For Life.. snälla söta.. undrar lite hur deras rekryterings krav ser ut.. "du ska helst inte ha en positiv syn på livet.."

SK också.. kom på att det har dröjt en hel vecka nu sedan jag läste i boken.. hmm ja så mycket för att försöka komma ikapp.. får skriva det längst upp på min att göra-lista.

Neh om man skulle ta och lägga sig då innan man somnar i soffan.. fast det kommer inte hända.. kan verkligen inte somna var som när som.. kanske därför man sover så länge på nätterna *skylla på*

Jaja ska pussa lite på NellNell först och sen besluta om det blir sova säng eller Greys anatomy på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0