Jag är nog lite kär..

.. i mina böcker...  Nu står de där i bokhyllan och är alldeles härligt bok-iga.. och jag vill läsa alla som jag ännu inte läst på en gång.. vilket inte går.. vilket resulterar i att jag börjar läsa i flera böcker på en gång och sen blir det bara snurr i huvudet och inga böcker lästa alls...

Förutom att jag fått in böckerna i bokhyllan i helgen så har jag lärt mig följande saker:

- att såga i fingret med en grillkniv gör ont när det händer och svider dagen efter (ni behöver alltså inte testa detta hemma)

- att sova för lite gör att det blir grymt svårt att komma upp på morgonen och resulterar i dumma beslut

- att äta 2 ballerina kakor till frukost är ett dumt beslut

- Nelson är gosig men uppskattar inte alltid gos

- att man inte kan tänka iordning lägenheten utan att man faktiskt måste plocka upp sakerna och ställa dem på plats själv

- att ett IKEA besök är nödvändigt


- att man tänker dåligt när man är trött


- att the axis of all evil comedy club är grymt roliga


- att ska man ha roligt så får man roa sig på egen hand

Ojsan då hoppsan.. nu börjar det ta emot i tankarna så bäst att runda av *rundar*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passande att det är reklam för SJ under just DIN blogg, haha! Vad du reflekterar!! Det skulle jag också behöva, men jag stressar mest runt och förstår inte hur allt ska hinnas med. Kram!

2008-11-19 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0