Jag känner mig lite störd..

..och då menar jag inte alls på ett sånt där jagmårinteriktigtpsykisktbra-sätt utan mer lite irriterad.. ur fokus.. 

Noll förslag på tatuering och ögonfärg.. hur hade ni tänkt er att jag ska kunna bestämma mig själv med feber, huvudvärk och allt? Neh just det.. hmm.. kanske bäst att stänga av kunskapskanalen så att man inte lär sig för mycket nytt.. måste ju ha det utrymmet till annat .. kanske kan man fylla på med vadd så tror hjärnan att det utrymmet redan är upptaget och sen när man verkligen vill lära sig något vettigt så är det bara ta bort vaddet och sätta igång och mata information.. hmm.. synd att jag inte har någon vadd hemma.. men det är ok om ni vill testa min idé.. *bjuda på* =)

I helgen så har jag inte gjort så där överdrivet mycket.. tömde ur gaderoben för att börja om med att ställa in grejjer igen.. lite mer organiserat den här gången.. men inte färdig än.. Har ett stort berg med kläder som behöver gås igenom.. förhoppningsvis så kan jag slänga en del.. (och det borde jag kunna göra.. har ju aldrig något att ta på mig så logiskt sett så borde det ju finnas en massa jag inte vill ha).. Måste nog dock vara på rätt humör när jag går igenom kläderna.. vissa perioder av mitt liv har jag svårt att slänga grejer... fast jag har blivit mycket bättre nu får jag säga.. när jag var liten så kunde jag inte slänga saker för att jag tyckte synd om dem.. jo då.. ni läste rätt..  Köpte t.o.m. en nalle med ett ben på Åhléns en gång bara för att jag tyckte synd om den.. japp så illa var det..

Skit också.. nu såg jag Haitis flagga.. kommer jag ju aldrig glömma hur den ser ut.. vad i hela friden ska jag ha för nytta av att veta hur den ser ut?

Äpple och pecannötter.. jättegott ihop.. tycker jag allt att ni ska testa... skulle vara gott nu.. eller ett glas kallt vatten..

Ja på tal om vatten.. jag fick mitt badkar i torsdags *wohoo* stod i duschen när de kom med det.. mindre wohoo.. och det är inte första gången.. utan tredje.. ja hur lyckas man? Men det var det värt!  Problemet är bara att jag var lite stressad när de var här för skulle iväg till jobbet och försökte sminka mig i ett rum utan lyse med en spegel på någon meters håll.. så jag upptäckte först när de inte var kvar att de inte bytt ut stången till duschdraperiet så nu går duschdraperiet att dra i en fyrkant men så litet är ju inte badkaret..  så.. bara att ringa på vaktmästaren så att han får ta sig hit igen.. håll tummarna för att det inte blir en fjärde gång som jag står i duschen när jag får besök..

Nehe.. det här blev ju inget bra.. ni ser hur det går när jag är ur fokus.. hmm måste sluta ha feber tror jag.. ja.. just det.. ska kolla med Nelle om han vet.. fast han ser upptagen ut.. äsch då.. jaja.. kanske skulle läsa bok istället..

*vinkevink*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Vilken kul historia med badkaret! :) Jag vill också ha badkar, men får nog vänta sådär 10 år tills vi renoverar badummet! Och för att få plats med ett badkar måste vi flytta väggar. Men det är ju en baggis - eller? ;) Jag försökte kommentera ditt förra inlägg, men det gick inte! Vad jag tänkte skriva va att jag absolut tycker du ska prova nya linser, det låter jättespännande att prova en annan färg! men jag har inget bra förlag på vilken... brun??. Men kom ihåg - då får du inte ha gråa kläder! ;) ;) Har hittat ett riktigt bra lussekatt-recept på recept.nu, rekommenderas! Va vitt det är ute idag! Ska nog ut och gå en sväng. I slalomkläderna :) (måste ju använda dem till nåt). Är en väldigt upptagen människa nu för tiden, men hör av mig om jag har vägarna förbi. Kram!

2008-12-04 @ 09:50:31
Postat av: sanna igen

Fel! Jag menar arla.se! Fast däremot kan du gå in på recept.nu och fixa receptet på "Mammas supergoda saffransskorpor", verkligen supergoda! Och går snabbt och enkelt att göra! Ett tips är att knåda ihop degen ordentligt, vilket jag inte gjorde nu sist, så jag ska göra en ny sats, så man kan bjuda på dem också. :) Hur har det gått med målningen förresten? Lila möblemang numer eller? :)

2008-12-04 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0