Lätt att det är synd om mig..

Japp.. nu är det illa ställt med mig.. förutom min allvarliga flyttvärk som gör att jag ser ut som en tant som stapplar runt (Nelson tittar underligt på mig) så känns det som om man gnidit lite med sandpapper mot gomen.. Idag på jobbet så blev det rast *wohoo* ställa in maten i mikron *pling* sätta sig och äta.. maten ser lite varm ut men det brukar ju inte vara någon fara (!?) varmt potatismos fastkletat i gommen.. AJ!  = blåsa

Så nu förstår ni varför jag tröstätit 10 jordnötter.. (var tvungen att sluta för det var inte så gott och sen blev jag sugen på vårrullar och då var det definitivt inte gott med jordnötter)

Idag såg jag en ekorre runtspringades i ett träd.. eller neh.. nu ljög jag.. var igår bara att jag glömde säga det då ;) men söt var den iaf.. fast såg den på riktigt långt avstånd så kunde lika väl varit en skugga eller en liten katt med enorm svans som skuttade runt i trädet..

Idag har jag börjat klura lite på vad jag ska köpa för julklappar och börjar få lite idéer om vad det kan bli för något.. skönt att börja i tid.. och helt fantastiskt.. Storebror har önskat sig något i år.. har lust att springa ut och köpa en present redan nu av ren lycka för att det blev så enkelt.. fast.. affärerna är stängda.. och sen måste jag nog ta på mig lite mer kläder.. och inte att förglömma pudra näsan.. neh.. väntar nog till måndag istället..

Åh.. saknar musik! Den (musiken) finns i datorn (den andra) som står och skräpar i ett hörn.. men sätt ihop den då! tycker ni säkert nu.. och ja.. det borde ju inte vara så svårt men jag har ju inget skrivbord och det är ju lite halvtrist att sitta på golvet och utveckla tantrygg eller något liknande..

Så nu gäller det att leta skrivbord.. problemet är bara att jag har en väldig tydlig bild av hur jag vill att skrivbordet ska se ut.. ett äldre skrivbord i mörkt trä med 5 lådor.. och eftersom jag är skapligt envis så inser jag att det här kommer att bli ett problem.. bli m.a.o. inte förvånade över om datorn fortfarande står i hörnet och skräpar om ett halvår..

Hmm.. måste nog göra lite positiv reklam om mig för att väga upp alla erkännande om brister i min karaktär.. jo jag är.. hmm alldels underbar och ett underbarn.. (lite äldre dock).. ja det borde väl ha täckt in det mesta..

*tips* vill du bli min bästis - köp ett PS3 (eller 2) + singstar.. så lovar jag att prata med dig i telefon då och då..eller någon gång ibland iaf.. typ.. kanske..

Neh nu ska jag hitta på något att roa mig med en stund och sedan jobba på att lägga mig innan 12 ikväll.. innan 1 iaf.. ska ju upp tidigt imorgon igen och jobba.. söndag med.. så behöver ju min bli snyggare-sömn

Här kommer en bildgåta


- gissa vem/vad som gömmer sig under täcket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0