Ok, när tar filmen slut?

Måndag igen, vilket innebär att det varit helg nyss och ja vad ska man säga? Hoppar över att kommentera den för mamma har lärt mig att det är fult att svära så ja..

Av någon underlig anledning så har mitt liv på senare tid börjat likna film. Ni vet i filmer då det alltid finns musik för att förstärka vissa scener? Min hjärna har bestämt sig att det skulle ju vara häftigt att snurra runt låtar i skallen som passar in på saker som hänt.. ni förstår varför man blir trött på sig själv ibland.. Senaste låten som yrat runt är låten som Jonas Gardell skrev till den där filmen..hm ja.. ni fattar säkert inte men ändå =) Har även blivit lite lätt dement på sista månaderna.. usch, fy och blä tänker ni kanske nu.. och ja att glömma spisen på i tid och otid eller glömma saker som man ska göra är faktiskt hyfsat surt.. men.. tror faktiskt att det skulle vara ganska skönt att vara helt dement.. tänk att få glömma.. vad gott man skulle sova! Ge mig tillbaka min sömn! blir galen snart..

Eh ja.. där spillde det över..

Ni skulle se Nelson nu.. han ligger i knät och ser lite ut som en Hare-wannabe och är sötast i stan =)

Blir inget nytt kort på han nu för flyttar jag från soffan så kommer jag inte bli populär så det får bli en gammal bild innan vi nanar:




Hjälp.. konspiration.. låten som spelas runt i mitt huvud nu på senaste tid spelas nu på tv.. hmm.. måste nog sluta tänka.. verkar som om allt jag tänker på slår in.. och ja.. inga vidare grejjer hittintills.. fast förresten *utnyttja* har ju alltid velat vinna onödigt mycket pengar *tänkavinnapengartänkavinnapengartänkavinnapengartänka..*


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det där med låtar som spelas i huvudet som i en film känner jag igen! (ups erkände jag ngt konstigt nu!?!)



Kul att du har en blogg, jag kikar in titt som tätt och läser så fortsätt!! Hoppas du mår väl!

Kram SaraL (from good old days)

2008-11-04 @ 22:06:26
URL: http://sunblizz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0