Säng sova sova säng

Ja imorse vaknade man alltså.. och det var alldeles underbart.. ja eller.. vakna delen var så där men ligga i en varm och gosig säng var hur skönt som helst.. men sen ringde klockan igen.. och igen.. och igen.. (!) Jag stack ut tån så smått och upptäckte att det inte alls var lika mysigt utanför sängen.. *brr*.. nu förstår jag varför man borde ha på sig typ underställ när man går och lägger sig och inte det man är född i..

Jaja.. upp kom jag till slut och iväg till jobbet och min arbetsplatsträff.. hoppar över att skriva något om den för vill ju inte att ni ska sitta och somna till så här på fredagskvällen..

Sen fick vi äntligen sluta 17.15 och då gick jag till Colorama och inhandlade lite saker som ska förvandla spegeln från blå till lila..

Färg så klart



Men inte räcker det med färg inte.. man ska ha målartvätt:



Sandpapper



och inte att förglömma penseln (ingen fingerfärg här inte)



Nog om mitt målande too be..

Försöker klura lite på vad jag ska packa inför min färd till Helsingborg imorgon.. jag packar för bad, fiske och fotboll.. hmm.. stötte på ett stort problem på en gång.. tappade underdelen till min bikini i Grekland.. och är inte lättast att hitta badkläder i november kan jag lova.. och känner mig inte fullt så fri att jag badar utan bikiniunderdel i badhuset..

Hav och sjö - ja

Badhus - Neeh

hmm så då återstår fiske och fotboll.. och eftersom det är utomhus så ska jag snart börja rota i min klädhög och leta efter något varmt att stoppa ner i väskan.. hmm ja.. börjar bli dags att stoppa ner något i väskan iaf med tanke på att jag inte packat ner något alls än och jag har en del annat att knåpa med också innan jag ska lägga mig..

Men vill inte packa nu och sitta hemma.. vill vara ute och festa och dricka vin och lyssna på musik och dansa och sjunga falskt.. högt..

sk och it också.. jaja.. ska ju bli skitgammal hade jag tänkt så hinner väl med det också någon dag =)

och nu till en ego tripp:

Hade en kund i telefon som sa att om han hade en så trevlig tjej som mig som flickvän så skulle han var lycklig resten av livet.. synd bara att jag inte är så sugen på att bli uppraggad i telefon.. och ja.. det var faktiskt lite avtändande också.. så trevlig är jag faktiskt inte..

Tror jag har gått och blivit lite beroende av lila.. och det är väl inte så farligt om man inte ska sniffa på lila tänker ju säkert ni nu men jag tror det kan finnas risk för för mycket lila.. Har gula tapeter i sovrummet och.. tycker om gula tapeter ungefär lika mycket som jag tycker om banan.. Usch, fy och blä är några av de trevligare orden jag kommer på om banan.. men ja... och den enda färgen jag kommer på som faktiskt kan passa bra till gula tapeter är lila.. och då tänkte jag lila spegel, lila gardiner, lila sängkläder, lila tavlor och ja.. börjar inse att det kanske är lite mycket.. så.. hjälp mig.. vilken färg kan jag överdosera till gula tapeter mer?

Måste nog ta och avsluta med en pinsam bekännelse. Såg en gammal musik video med Bruce Springsteen när han var uung och jag kunde inte sluta titta.. blev nog lite småförälskad.. delar av mig iaf ;)

Neh dags att sluta innan det hoppar ur fler saker man inte borde berätta =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0