Should I stay or should I go?

Temasången för dagen är "kom och ta mig långt härifrån, kom ta mig långt härifrån".. ni vet den där låten där de klappar så där käckt i händerna på varandra under låten..

Kan inte bestämma mig för om jag ska stanna här i Tranås eller om jag ska flytta vidare.. svårtsvårtsvårt...
Herr Nelson är ju inte smidigast att ha med sig i en flytt direkt och för att inte tala om att jag inte har någon aning om vilken stad jag skulle flytta till.. hjälp.. vad göra? Tips någon?

Har ju precis flyttat till en ny lägenhet och det ser ut som kriget för tillfället (hoppas på att det blir ett kort tillfälle).. Inte för att jag egentligen vet hur ett krig ser ut men.. med tanke på att jag alltid bott i Sverige så är jag alldeles för ung för att veta hur ett krig ser ut men kan nog tänka mig att det ser ut lite som det gör här nu.. fast lite mindre lerigt förstås..

Nya tankar/saker som poppar upp i mitt huvud för dagen (eller snarare natten) är:

- Den som har flest vänner på facebook när han/hon dör måste ha slösat bort väldigt mycket tid

och

-Ego

Är tydligen bra att vara egoistiskt till viss del har jag hört.. men hur gör man?

Neh nu har det visst redan blivit imorgon så dags för mig att lägga sig att sova..ska ju upp tidigt imorgon.. huvva..

Håll nu tummarna för att jag lyckas rota fram något plagg bland alla saker så att jag kan ha kläder på mig imorgon också..och håll tummarna för att jag får sova hela natten.. och för att inte glömma att imorgon ska bli en bättre dag (är inte det en låt?) men håll inte för hårt.. vill ju inte att ni ska få blåa tummar heller..

Nu ska jag gå och vårda mina egna blåa kroppsdelar..

Natti..

Bidde ingen bild den här gången så ni får föreställa er något själva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0