04.49

Då var det en ny vecka igen. Den började med att jag vaknade 04.49 av en mardröm.. alltid en lika rolig start på dagen. Som tur var lyckades jag somna om och nästa gång jag vaknade så sken solen och klockan pep.

Nelson var glad för att jag hoppade över att bädda sängen (neh jag erkänner det är inte helt ovanligt)
 



Mindre glad blev han dock över att jag tog kort på honom när han skulle sova och det fick jag igen för senare:



=)

Lite duktigt har jag varit idag också och börjat läsa i min bok till historian. Förstår inte hur de tänkte när de valde färg till omslaget.. hade den var lite färggladare så hade jag självklart kastat mig över den tidigare (ähum)



Igår så träffade jag Leif och Sophia i Nässjö och då bowlade vi en timme.. jag lyckades komma sist men det har jag bestämt mig för att förtränga och istället leva på min strike =) Självklart hade jag med mig kameran men eftersom jag är jag så låg den också helt oanvänd kvar i väskan hela tiden men på tåget så kom fotografen i mig fram.



Neh dags att sluta att skriva innan det blir för mycket barnbok över det hela .. Dessutom så har det ju faktiskt redan hunnit bli imorgon fast jag inte har sovit något än.. illa..

Så nattinatt och glad höst =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så Nelson har blivit kaxig och börjat räcka ut tungan! Vilken himla fin bild från tåget!!! Alldeles imponerad. Jag måste också ta lite speciella bilder!

2008-10-14 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0