A-brunnar

Jobbat kväll igen och på väg hem från jobbet så lyckades jag cykla på en minst 5 A-brunnar (arkivare så klart) så nu förväntar jag mig självklart att mitt pluggande ska gå hur bra som helst.. Å andra sidan så hoppade jag runt lite på 2 K-brunnar för ett tag sen och det gav inget.. kanske var de trasiga.. med min tur så drabbas jag väl snart av klaustrofobi eller något istället.. hjälp.. peppar peppar...

Imorse vaknade jag klockan 8 av att att någon hade på en radio och klampade runt med skor.. Är riktigt lyhört så lät som om de var i samma rum.. så jag tog min filt och mitt täcke och släpade mig till soffan istället.. lite knöligt och trångt men jag lyckades i alla fall somna om. Ändå är jag riktigt trött som vanligt.. Nelson och jag passar nog bra ihop. Jag känner mig som han ser ut:




Med andra ord: dags för mig att sova!

NaTti KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0