Aj aj oj..

Känner sig som värsta pensionären efter en dags packande.. borde ju inte vara så ansträngande men på något sätt har jag ändå lyckats sträcka muskler lite här och där i kroppen.. åhå.. nu fick jag en vision av att krypa ner i en nybäddad säng där lakanen är alldeles svala.. åh.. säng.. sova.. mm..

Hmm jaja.. på tal om kroppsliga ting.. gissa vem som har ett blåmärke på bröstet?.. Jo det stämmer.. - Jag
Jag lyckades på något sätt fastna med bröstet i en av ringarna på kedjan till klockan jag fick av mormor.. och JA det var precis lika oskönt som det låter..  Vet inte hur jag lyckades men ändå är jag inte helt förvånad över att det hände mig och inte någon annan.. Har kort på det men tror att vi får lära känna varandra lite bättre innan det är något du får titta på =)

Nelle har som vanligt nanat i soffan hos mig och som vanligt upp och ner:



Skönt att inse att jag inte är ensam om att sova med böjda "handleder":



Fötterna förstår jag mig dock inte på:



Jaha nehe.. dags att sniffa lite i Nelsons päls och sen se till att krypa ner i sängen..


Kommentarer
Postat av: urkiz

hejhej. Trevlig blogg döööh. Du gillar din katt tror jag :)

2008-10-29 @ 14:31:38
Postat av: Madelen

ÅHHH så mysiga bilder på Nelson. Mysig.

/Maddie i "Nässjö"

2008-10-31 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0