Fly me to the moon..

.. och lämna mig där! Eller ännu hellre... bunta ihop alla jobbiga, tröga och dumma människor och skicka iväg dem i en rymdkapsel.. kunde man skicka iväg kriminella till nya kontinenter förr så borde det väl inte vara några problem att skicka ut några människor i rymden?  =)


Inatt får man visst en extra timme.. funderar på vad man ska göra med den.. slö titta lite mer på tv kanske.. tycker det är lite taskigt att de slutar sända program på kunskapskanalen mitt i natten.. hallå.. jag tittar ju faktiskt.. Ett program som kanske inte var helt lyckat för mig att kika på var om flygkapare.. men alla överlevde ju faktiskt så ja är kanske inte helt farligt att flyga ändå.. maten de fick äta (planen stod på marken, några blev släppta men inte alla) såg däremot inget vidare ut.. så neh att bli flygkapad är nog ändå inget för mig.. tror inte de skulle bry sig om jag påstod att jag var allergisk mot det de serverade.. humma.. måste komma ihåg att packa ner god mat i mängder nästa gång jag flyger.. om jag flyger..

På tal om att äta grejjer.. såg det här kortet på mig på facebook:



Undrar så smått varför jag äter på glaset.. men ja.. blir ju lite hungrig av att dricka vin så..

Neh kanske skulle man ändå krypa ner i sängen.. har man tur så kanske man inte vaknar snett över sängen imorgon igen.. nacken gillade inte riktigt det...

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0