I natt jag drömde något som...

..kunde vara material för värsta skräckfilmen.. huvva.. usch.. kan jag inte få förtränga? Hade att göra med ett psykotiskt par som lurade och utnyttjade unga kvinnor, otäck sjukdom, små vita maskar... ja antar att det bara är att sluta att inbilla sig att man är normal..

Jo just det! Fick ju en ny kompis idag.. nästan.. typ.. ja.. var en fluga.. hmm jo så här började det..

Idag när jag skulle cykla till jobbet i regnet så upptäckte jag att det satt en fluga på min växel.. den satt kvar på växeln tills jag kom kanske halvvägs till jobbet sedan började den röra lite på sig.. trodde att den hade försvunnit.. men neh inte då.. när jag parkerade cykeln och tog upp min väska ur cykelkorgen så satt den där på min bok =)
Sen flög den i och för sig iväg på en gång.. så mycket till kompis var den väl kanske inte...

En bättre och mysigare kompis är Nelson.  Idag har han nanat:





Spanat på något som inte finns:



och busat:



Hittade klockan jag fick av mormor för en ja hmm halv livstid sedan (min halva) =) Tack momo!



Neh dags att sova nu.. håll tummarna för att det inte blir någon ny psycho/lammen tystnar-dröm i natt!

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0