Ja jag borde gå och lägga mig..

Testing testing..

Det här kommer bli ett värdefullt inlägg i min blogg känner jag... Gäspningarna började för X antal timmar sedan men har ännu inte släppt tangentbordet och lyckats dra mig mot sängen för att dregla kudde.. men snart så... tror jag.. kanske =)

Någon som känner sig aktiv och tycker att jag borde vara mer på G för tillfället är mannen i mitt liv - Nelson


Så ser han ut när han väljer att vara lite mindre aktiv =)

Gullig, gosig och mindre bra att ha kring ljusa tyger men ja inte ska jag klaga vi har ju alla våra nackdelar =)

Nej! Då var det minsann dags att lägga sig och sova så jag är tipp topp imorgon när jag ska bowla med Leif och Sophia.. och hmm just det.... plugga....

så Godnatt då världen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad glad jag blir att du fixat blogg! :) Han är snygg du.. Mannen i ditt liv. :) Jo tack, festen var jättekul, tänk att man kan ha så kul nykter! (imponerad!). Plugga på! ;) Kram

2008-10-13 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0