Jag visste att jag borde varit kristen!

Jaha.. jag visste att det skulle straffa sig att inte vara religiös.. haft en hel vecka full av blä dagar så någon där uppe eller nere eller inne eller vad det nu kan vara måste ha någon form av agg mot mig..

MEN eftersom jag har läst i tidningen att det inte blir någon bättre stämning av att bara gnälla så ska jag bara skriva om positiva saker som hänt den här veckan..

tisdag - eh..

onsdag - öhm

torsdag - massage =) (iofs undrade jag vissa stunder varför massagedamen ville mörda mig.. men det ja..ibland är man ju arg och så då kan ju förstå att det är smidigt att avreagera sig så där när man masserar.. hmm kanske borde börja med att massera... intresserad? någon?)

fredag - Present på jobbet!

Bevis:



En sak som oroat mig lite i veckan är att de har förökat sig



Har ingen aaning om var de kommer ifrån men kanske kanske har Nelson hittat källan


Som tur är ligger han nu på mattan och vaktar.. de är ju redan fler än vad vi är och man vet ju aldrig..

Hmm jaha.. då får man vara vaken några timmar till.. nu när jag insett att de är fler än vi kommer jag ju aldrig våga somna.. och Nelson kan man ju inte lita på att han är vaken hela natten.. sova är ju liksom lite av hans grejj..


Nehe jaha.. om man skulle gå och gömma sig i gaderoben då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0