Men om jag vägrar då?

Borde man inte kunna få passa på vissa saker i livet? Det kanske man kan bara att jag missat hur man gör? Ring mig ifall du vet.. jag har 555.. eller neh det är ju ett sånt där tv-nummer.. hmm ja.. telepati kan ju också funka.. har jag hört..

För att börja i rätt ände.. igår! Jag vet att de sa snö men liksom snö?!  På eftermiddagen när jag skulle cykla till jobbet så började det singla ner lite snöflingor o jag tänkte "No danger on the roof - jag cyklar" Meheen sen.. ska man ju hem från jobbet också.. och då.. blött blött blött... som gruppen..






Ändå var jag förhållande vis torr om fötter och byxor torsdag kväll om man jämför med fredag morgon.. hmm.. vad gör skrapgubbarna egentligen? Skrapa gångvägarna! Annars! (massa fula ord) Blött upp till knäna.. inget mys.. blöta fötter hela dagen.. inget mys där heller..

Hmm jaha nehe.. nu blev det tilt.. kan det bero på att jag har lite grejjer i lägenheten här och lite i lägenheten en trappa upp.. ska bo och sova här idag  men toalett och dusch finns där uppe.. som sagt jag passar.. orkar inte flytta längre tar sovmorgon och klär ut mig till ett halloween troll istället..

Att ta in det faktum att jag inte kommer ha något internet fr.o.m. imorgon/söndag gör geggamojja av tankarna.. hmm neh.. bäst att sluta skriva nu innan jag blir överdramatisk.. tur att man har Nelson att sniffa på som vanligt så kan man blunda och tänka på annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0