Mitt lim är slut..

Trodde aldrig att jag skulle limma så mycket i livet att jag har lyckats ta slut på 2 limstift men ja saker och ting förändras visst.. Ändå fastnar inget.. trots allt limmande..

Idag fick jag paket.. hm ja hade väl varit lite roligare om jag inte beställt det själv och dessutom fått betala det.. men ja det är ju ändå ett paket även om det saknades fint papper och snöre.. Bidde 9 böcket.. pocket dock så neh jag är inte ruinerad =)

Övriga dagen (förutom att jag jobbat) har varit väldigt oproduktiv.. har vare sig pluggat eller packat.. så nu sitter jag mest och har dåligt samvete för att jag inte gjort någotdera trots att jag verkligen borde..


Försökte hitta mig några uppmuntrande kort att lägga upp men det ända som jag upptäckte var att jag tydligen har en tendens att ta kort på löv.. hmm.. ja då behöver jag ju inte undra vad jag gör för värdefullt med min tid längre..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0