Saker jag glömt..

Då var man hemhemma igen efter att ha varit hemma hos Mamma och Pappa i Nässjö..

För att sammanfatta helgen:

lördag - kul
söndag - blä
måndag - blä

Så håll nu tummarna hårt för att tisdag blir k och inte b måste ju få lite balans i livet..


När jag kom hem så råkade jag köpa en sån här:



Antar att det inte blir några vuxenpoäng för den..

Just det! Så var det saker som jag glömt att jag kommer ihåg eller hur det nu var..

Till att börja med.. mitt schema.. kan knappt skriva det utan att irritationen bubblar.. Skrev upp det i både kalendern OCH på handen men inte då.. jag cyklade så glatt hem från jobbet idag utan ett schema i väskan..

En annan minnesförlust som drabbat mig är min dricka.. tog med mig den på rasten på jobbet och kvar stod den när jag gick därifrån... rast nr 2 upptäckte jag den och tänkte att jag skulle ta med mig den den här gången.. gjorde jag det? Neh inte då.. gick ifrån den igen.. men mirakulöst nog så lyckades jag pilla ner flaskan i väskan innan jag cyklade hem.. kanske var det det som sabbade mitt schema-ihågkommande..

Sedan har jag glömt delar av helgen.. förhoppningsvis inget viktigt.. borde ju inte vara så många viktiga saker man gjort på en lördag kväll.. eller?

Köpte mig en sån där skrubbvante idag också.. blev lite orolig när jag såg att den även gick att använda till att skrubba potatis med.. men huden är kvar och det varinte helt otrevligt heller =)

Hoppas fortfarande på att gummibandsteorin är något som kan stämma.. gummiband brukar ju vara hyfsat hållbara och så.. personligen tror jag nog mer på våld och tejp men jag är redo att ändra mig..

På tal om våld så ska jag nog gå och leta reda på Nelson nu och våldspussa lite på han.. Har ju inte sett han på hela helgen.. hmm tror jag slänger in ett gulligt kort så att ni glömmer bort att jag skrivit "våld" 2 gånger i en och samma mening.. är ju som sagt viktigt med balans i livet =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jennie! Vill bara att du ska veta att jag läser din roliga blogg! :) Har bara inte tid att kommentera den oftast! Fy för blä-dagar!! kram

2008-10-23 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0