Trasig

*funderar*

Kan man dricka lim om man är trasig? Har hört att man blir lite lyckligare av att sniffa lim så kanske kanske.. eller ja man blir väl rätt hjärndöd men det kan ju vara en lycka i sig =)

Idag nöp jag mig i fingret med stolen... johorå.. klumpig det är jag det.. Är ändå lite imponerad över att det inte blev något blåmärke.. tänka sig.. kanske jag också kan bli normal..

Börjar bli *brr* väder ute nu.. -2,8 grader stod det på termometern när jag kom hem från jobbet idag.. antar att det är dags för dubbelstrumpor igen.. för tjocka strumpor går ju bort =) Måste ta och leta reda på lite tjockare vantar med för de jag har blåser det rätt igenom och det känns inte helt praktiskt när man cyklar.. provade supersköna vantar från noanoa häromdagen som gjorde mig alldeles salig.. nästan så man vill ha vantar på sig inomhus också.. men ja prislappen gjorde att jag gick från jaja! till neeh..

*Äta-choklad-paus*

Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om den eller inte än.. mörk choklad med sesamfrön



Kanske borde bestämma mig för att inte tycka om den.. äta choklad kl 23.17 känns lite lätt olämpligt.. hjälp jag kommer sluta som en blåval.. fast lite mer hudfärgad så klart.. huvva..

Neh om man skulle ta och lägga sig då.. eller NEJ.. det går ju inte nu.. måste ju vara uppe i minst X antal timmar till nu när man har ätit på kvällen.. sk och it också.. hmm ja.. kanske skulle man ta och titta på NCIS avsnittet på datorn istället.. Mm så får det bli!

Och för er som undrar vad Nelson gör så här på kvällen så kan jag meddela att han har upptäckt ljuset:


Kommentarer
Postat av: Sanna

psst Jag har också ätit choklad ikväll... :) Mårten sa att det syns på min mage. :( (en bra anledning till varför man ska va singel). Jag giollar inte heller brr vädret, fast det är ju så fint nu när det snöar! Funderar på att gå ut en sväng (kanske). Vet du jag är sjuk! I huvudet och halsen! ;) Och så har jag feber. Huvudet går sönder varje gång jag reser mig upp. Annars hade jag tänkt fråga vad du gör imorgon för planen var att åka till Tranås (hade kalas i söndags och fick presentkort på Moster Malla och Mollys hus! studsar av lycka aj mitt huvud!) Men nu blir det alltså inte så. Får ligga hemma och titta på snön. Ha det bra! Kram!

2008-10-30 @ 17:22:46
Postat av: Sanna

Hjälp va många inlägg du skrivit upptäckte jag nu!! KUL!!!

2008-10-30 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0