Vill du känna på min pumpa?

Nu är det inte långt kvar till helgen.. imorgon åker jag till Nässjö och sedan vidare till Jönköping på lördag och fest =) Förutom att det bara är en jobbdag kvar till helgen nu så är mina favoritsaker för tillfället

- min pumpa



Den är sval att ta på och rund! Hur kan man inte gilla runda saker?

En annan favoritsak är att sniffa Nelson i pälsen.. tror dock inte att det är en av Nelsons favoritsaker.. även om han kan tycka att det är mysigt en stund =)

Hmm sen kommer jag inte på några fler saker för tillfället.. förslag är mer än välkomna =)

En sak som inte är så rolig är att jag måste köpa nya innetofflor till jobbet.. hur trist är det inte att behöva lägga tid och pengar på något sådant? Men nu är det verkligen dags.. måste typ hasa mig fram för att jag inte ska tappa dem och vill ju inte vara crazypsychogirl på jobbet heller =)

Imorgon är det någon som fyller 5 år. Ni kan få gissa vem



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad du skriver!! Men visst är det kul!! Det roligaste av allt är ju nästan att lägga upp bilder! Jättesöt bild på sovande Nelson. Akta så han inte hämnas. ;) Hahah, skrattade åt A-brunnar och K-brunnar! Alternativa tankar är alltid bra, en A-brunn behöver ju inte vara något dåligt.

Kram

2008-10-17 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0