Jag önskar mig...

Ja nu är det faktiskt så att tiden sprungit iväg och idag är det bara en vecka kvar till min födelsedag... Kändes som om det nyss var 2 månader kvar men man har väl lite svårt att hänga med när man blir äldre ;) Eller så kan det vara solens fel.. Är helt fascinerad över att det är soligt varje dag.. Och kanske har tiden sprungit ifrån mig när jag suttit här och varit fascinerad...  Är samtidigt lite stressande.. känns som om man borde vara ute i solen jämt och hoppa runt och vara hälsosam men så funkar det ju inte.. Behöver ju faktiskt jobba, äta osv.  Jaa och nu är jag medveten om att man alltid har ett val..  MEN jobba = pengar = köpa mat, saker osv... och vad för nytta skulle jag ha av solen om jag sprang runt hungrig och grinig.. Neh just det.. Robinson är inget för mig..

Jo så skulle jag ju nu önska mig lite saker.. brukar inte komma på något längre men nu när jag klurar lite på det så är det ju en massa saker man vill ha =)

- Sovmorgon, vakna av mig själv och inte vara det minsta trött

- Soligt

- Noll bränna mig eller pollenchock

- Ingen stress till tåget hem som det normalt sett brukar vara

- Choklad.. funkar i vilken form som helst.. Tårta, kaka, bakelse, glass, praliner..

- Present.. Ja jag vet att man ska vara alldeles vuxen och inte önska sig något.. men ärligt.. jag skulle gråta ihjäl mig om jag inte fick något av någon.. och nu menar jag inte att alla ska ge mig något.. (men typ mamma och pappa måste ;)

- Nystädad lägenhet.. Utan någon form av ansträngning från min sida (Ja det är orimligt men det är ju min lista och en flicka kan väl få drömma lite.. =)

- Fest

- Att jag hittar den jättedyra solskyddsfaktorn så jag slipper soleksem i sommar

- En bra ryggsäck att ha som handbagage till Nice-resan

- Komptimmar i oändlighet

- Lycka och välgång (Kan väl aldrig skada att slänga med)

Vem anade att de spelade så mycket bra musik på morgonen på Mtv.. Nej jag brukar inte gå upp tidigt på morgonen för att sätta mig i soffan och lyssna på Mtv.. Skulle egentligen vara på jobbet nu meen precis när jag überstressad skulle äta min frukost så ringde det från jobbet och då fick jag komp som jag hade önskat mig fram till lunch.. och ja..ingen idé att lägga sig igen när man redan duschat och sminkat sig så nu sitter jag här och njuter av att vara ledig (Hade egentligen planerat att utnyttja tiden till att plocka iordning lite och städa.. eller varför inte en promenad.. men ja.. vi får se ;)

Vad tror ni.. är det pollen i luften? Börjat klia lite i ögonen.. kan inte avgöra om det är pollenkli eller trött kli.. lutar åt pollenkli.. hmm ja är väl dags att inventera medicinskåpet och se om man har några allergitabletter kvar då..

Veckans bild..



Hade en idé (visserligen inte min idé men ändå =) taklök i konservburkar.. hitta dock inga taklök och ja.. vill jag ha något så vill jag ha det nu.. så fick bli en kompromiss..

Jaha nehe.. om man skulle ta och göra något annat då.. Ska fundera lite på vad och passa på att vrålgosa med en intet ont anande Nelson =)

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla snyggt Jennie!! Får lust av sno idén rakt av! ;)



Hahahah, Robinson skulle inte va nåt för mig heller! Skulle verkligen visa mig från min sämsta tänkbara sida, ha solsting och slita mitt hår!



Haha, ja du kanske skulle testa på Italien när du varit i Grekland tillräckligt många gånger. :)



Kram

2009-04-17 @ 11:27:13
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0