Oh lordy-lord

Då var det bokat.. resa till Nice i sommar.. mitten av juni... Teresa och jag..  Och ja.. det är alldeles underbart och roligt och spännande.. jag ska bara ha min sedvanliga ångest-vecka över att jag ska flyga i sommar igen först..

Varje år så totalångrar jag att jag har bokat in en flygresa. Först precis när det är bokat och sedan några dagar innan själva resan. Jag lovar mig själv dyrt och heligt att nästa år ska jag minsann hålla mig på marken hela tiden och bara semestra i underbara Sverige.. och varje år så bokar jag ändå en flygresa som jag sedan har ångest över.. tur att man inte är koko eller så..

Köpte Leilas nya tidning för några dagar sedan och drabbades av jagbaramåstegåpåloppisochfynda.... NU! under fredagen.. men då jag slutade klockan 19.00 så var det inte helt lätt att lyckas med.. därför.. för att kväva mitt shopping behov så bestämde jag att köpa blommor till min påsk-plantering.. och ja.. utbuden i mataffärerna är ju inte helt stora.. så det slutade med bara två växter och väldigt mycket jord.. men.. ja.. det lär väl inte vara någon annan som har en likadan...



Varit ledig i helgen.. inte så dumt i det toppenfina vädret =) I lördags så var jag hemma hos m och p i Nässjö.. och på tåget dit så märkte jag att jag inte var mitt allra käckaste glada i balans - Jennie (ok neh jag vet jag är aldrig käck). Hur jag märkte detta var för att jag såg klotter på tåget.. Det stod "Hej svejsan" och den första tanken som poppade upp var:

Neee det heter antingen Hej svejs eller Hejsan svejsan..

Ja ni förstår.. det är illa när man börjar kritisera klotter..

Men inget som inte lite sol och värme kunde rätta till.. jag blir alltid så sugen på att bada när det är soligt och varmt..  vilket är ganska jobbigt i april, maj och början av juni när det inte är speciellt varmt i vattnet...

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag ska bada i medelhavet i sommar igen.. se där.. nu känner jag mig lite lycklig igen =)


Ha det, natti natt och kram!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin dekoration!! :) Just det, det också... när ska jag hinna göra påskdekoration?!! Mycket nu! KUL med resan till Nice!! Glad för din skull! Kram

2009-04-07 @ 08:42:19
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0