Tröttare än trött..

.. vad nu det innebär.. Har iaf jobbat hela påskhelgen och tidigt två dagar i rad och nu är jag trött.. men imorgon är jag ledig och får sova länge så lite lycklig är jag nog allt också..  =)

Ska klippa mig imorgon och hmm.. ja.. för att vara tråkig så blir det nog "som vanligt", möjligen lite kortare i nacken.. Tänkte slänga ur mig idén imorgon iaf så får man se om hon grimaserar eller inte..
 Har verkligen ingen fantasi alls när det gäller mitt hår känner jag.. dessutom så är jag grymt bra på att skjuta upp saker så därför lyckas jag alltid skjuta upp att tänka ut hur jag vill klippa mig osv tills jag kommer till frisören och då känns det opassande att försöka kläcka en bra idé på stubinen så att säga.. då vet man ju aldrig hur man kan se ut när man kommer därifrån.. rakat på ena sidan och lila ränder eller något.. neh.. så tråkigt men ändå garanterat fritt från hurihelveteserjagut-tårar..

Upptäckte nu under den härligt soliga påsken att jag har en grymt bra balkong att sitta i bikini och sola på... *woohoo* tänkte jag.. och inbillade mig att jag kanske redan blivit en nyans brunare (fräknar).. men då.. kom jag på.. att underdelen på min bikini befinner sig någonstans i Grekland.. skiit också.. måste alltså inhandla ny bikini snarast.. plågsamt värre.. jaja..ytterligare en sak att skriva upp på min "att göra - lista".

Ja vem kunde anat att kvinnan som ropade "tjoho" och hoppade ner till isbjörnarna på Berlin zoo mådde psykiskt dåligt.. neh.. visst är det skönt att de skriver en hel artikel om det ifall ifall man inte listat ut det själv..

Har förutom detta läst i en annan tidning att män inte gillar roliga kvinnor (wtf!) jaja.. man får väl.. hmm.. ja..
 impuls handlade ju en flaska sprit häromdagen och den kanske man kan lura i någon och ja.. försöka inbilla dem att man är.. ja.. hmm.. hur är det nu man SKA vara då? Varför stod inte detta... taskigt värre..

Mer tidningsläsande (jo jag gör annat också).. tydligen ska de gräva upp en kyrkogård i Köpenhamn och flytta alla dessa kroppar för att bygga något annat där.. och hur glad är man inte för att man inte har det jobbet? =)
 
Är nog lite därför (kanske en si så där 10%) som gjorde att jag slutade med arkeologi... kom fram till att jag kanske inte vill gräva upp döda människor.. och jaa kanske är jag lite larvig.. men ja.. hmm.. känns inte så farligt när man sitter hemma och tänker på det men det blev lite mindre trevligt när man satt där och skrapade lite och hittade en del av ett skelett och funderade på att kanske kanske så var det inte alls ett djurben man satt där och dammade av (det var det som tur var)... De senaste dagarna har jag dock tänkt att kanske var jag dum som slutade.. att vara utomhus i det fina vädret och gräva upp spännande saker på jobbet låter ju inte så dumt.. Men det finns ju allt som oftast en anledning till att man slutar med saker och det bör det väl finnas... kan bara inte komma på den just nu..
Tänker skylla detta på solkoma.. eller möjligtvis glasskoma (Tack för glassen förresten Anna.. forsatte på den idag som en del i ett försök på glassterapi.. vet inte om det hjälpte men gott var det iaf =)

Nehe nu har jag blivit ännu tröttare så är nog bäst att jag slutar nu så att jag inte somnar här i soffan och vaknar med nackspärr imorgon..

Lycka är att få krypa ner under ett svalt täcke och somna utan en tanke på att ställa klockan för att gå upp tidigt.. =)

Natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var bra att du klämde lite glass. Jag har nämligen hört att just chokladglass kan bli dålig om man inte glufsar i sig den snarast efter förpackningen öppnas!



Tillbaka i Norrland. Och självklart är det snö kvar! Jag vill ha din balkong med söndagens väder!! Så det så! (sa hon avundsjukt..)

2009-04-14 @ 14:10:00
Postat av: Sanna

Jag är också trött - alldeles våryr..! Jamen va taskigt att det inte stod hur man skulle va. Eller ska man bara anta att om man inte ska va rolig ska man va tråkig? :) Inte för man bryr sig så hårt - men vid närmare eftertanke tror jag det stämmer. Män är ju lite konstiga - vilket knappast är dagens nyhet.. Kram!

2009-04-14 @ 16:02:59
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0