.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det men det är heller inget jag kan undvika att skriva. Det som hänt är nu en del av mig. I fredags dog min storebror och igår, lördag, så fick jag reda på det. Han hade inte varit sjuk tidigare utan det hände plötsligt och i sömnen. Troligtvis något blodkärl som brustit. Exakt vad som hänt kommer vi få reda på senare.

Det kanske är lite absurt att jag skriver om det här men som sagt, hur ska jag någonsin kunna skriva någonting om jag inte först berättar om detta.

Allting känns overkligt och jag har än inte förstått det även om jag vet om det. För sånt här händer ju aldrig än själv, eller hur?

Jag befinner mig i en bubbla där allt nästan är som vanligt fast ändå långt ifrån. Det känns otäckt och läskigt att vara där men jag vet inte hur och om jag verkligen vill ut men det måste jag ju så småningom. Kanske är det bäst att utsätta sig för begravningsbyråer, genomgång av personliga saker m.m. för att man ska få det att sjunka in och bli verkligt?

Jag vet inte.. önskar att jag kan somna i natt. Känner mig långt ifrån trött..


Kommentarer
Postat av: urkan

men satan va träligt! :( Beklagar sorgen...

2009-12-21 @ 21:06:09
Postat av: Anna

Beklagar verkligen, Jennie. Längesen jag träffade din bror nu,men han var ju väldigt mycket hos oss när Henke (min bror) bodde hemma och han var ju ofta hos Henke sen med...Han hälsade alltid och pratade när man träffade honom på stan. Måste vara fruktansvärt för dig och övriga familjen. Ville bara säga att jag tänker på er...Kram från Anna (Sophias kompis)

2009-12-23 @ 12:25:22
Postat av: Sanna

Jag finner inga ord.... Jennie så fruktansvärt! Svårt att förstå att något sådant kan hända..! Du får naturligtvis höra av dig om du behöver prata! Om du inte vill prata, så skriv - på papper eller här i bloggen, det kan vara skönt att få ur sig alla tankar på något sätt, så det inte blir alltför fullt där inne...



Tänker på dig!!!



Sanna

2009-12-25 @ 17:00:31
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0