Jag hänger inte med..

.. neh eller jag gjorde inte det idag på dansmixen iaf..  Tänkte att jag skulle testa på dansmix idag för det lät ju roligt tyckte jag och tiden passade bra..  meeheen när jag kom dit så visade det sig att det redan varit dansmix 6-7ggr (och detta trodde inte jag var ett problem).. Läraren sa att "Ja vi har ju några nya här idag så vi tar det lite långsammare och lägger inte på så många ny steg". "Puh" tänkte jag.. och sen började uppvärmningen och då...hmm.. kej.. hon bara... ja vad ska man säga... gör stegen.. men men jag ska nog hänga med..  och så visade hon steg, efter steg, efter steg, efter steg.. och så skulle man sätta ihop allt... VA?! komma ihåg allt från början? Du skojar.. jag var faktiskt uppe klockan 4 idag *lägga in en officiell protest*.. och sen kom fler steg och ännu fler.. och då skulle vi sätta ihop alltihop från början OCH öka takten lite.. så neh.. dansmix är nog inget för mig när man inte hängt med från början.. så nu känner jag mig frusterad, irriterad och otränad (inte för att jag skulle känna mig tränad efter en gång utan jag menar bara.. hmm.. omör.. frusterad.. antiklimax?) (Måste nog läsa ordlistan lite oftare).. Så imorgon funderar jag på att gå på Powerstep efter jobbet..  Får se hur det går.. håll tummarna för att man inte måste ha varit med från början för att undvika att se ut som en fågelholk..

Har klippt mig och färgat håret idag *wiii*..  Färg i pannan.. lite mindre wiiii

I veckan som jag gått har jag faktiskt gått och varit lite duktig.. eller jag känner mig lite duktigt iaf.. blivit medlem i Amnesty och fyllt i ett donationskort..  Amnesty har jag funderat på tidigare men det har bara inte blivit av.. känns lite bra att inte bara säga att man är emot dödsstraff m.m. utan åtminstone gör yttepyttelite för att något ska bli bättre =)

Donationskortet såg jag när jag var på Apoteket.. och har funderat på det tidigare också.. och då menar jag som i att jag tycker att det är ok för min del och att jag skulle vilja att någon gjorde det för mig om jag var i den sitsen och behövde organ.. men skulle man säga till någon att "jag kan tänka mig att donera mina organ ifall så skulle vara fallet" så känns det som om de vill att man ska följa med till psykakuten eller något och det är ju inte riktigt meningen så skönt att det finns ett helt odramatiskt kort att fylla i och stoppa i plånboken..

Ja nu ska jag ju iofs bli skitgammal.. ni är förresten bjudna på mitt kalas när jag blir 100 .. 24 april 2081.. man vill ju börja bjuda redan nu så kanske någon kommer ihåg och fortfarande är rörlig nog att dyka upp.. kanske borde kolla om det är en helgdag.. fast iofs.. är man 100 kanske det inte spelar så stor roll om det är vardag.. man lär nog inte vara så upptagen ändå..

Hej månen.. man ser månen idag.. visst har det varit skönt med klar himmel och sol? Skulle ju iofs inte göra något om det var liiite varmare ute men inte ska man klaga.. (och ändå gör man det =)

Åh.. insåg just nu hur skönt det är att jag inte behöver gå upp 4 imorgon också.. nästan så att man vill gråta en skvätt..

Nehe nu blir det inget mer... så är det.. bara att acceptera =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! 100-årskalas 2081! Tack! Jag kommer! Kanske lite skröplig som 101-åring, men va fan ;). Du är så himla bra!! Va många projekt du har igång! imponerad! Behöver du bli ännu mer inspirerad så ta en kik på Lovisas blogg ekognista.blogspot.com Kram!

2009-02-04 @ 19:03:47
Postat av: Sanna

Kan inte du sluta "godkänna" inlägg innan de kommer in? Vet aldrig om mina kommer fram till dig, ser inte alltid rätt när det gäller de där tecknena man ska skriva. (undrar hur min syn är år 2081...) Vilka krav jag ställer :) Bara en önskan. Kram!

2009-02-05 @ 09:30:34
Postat av: Sunblizz

Vet du hur glad jag blir när jag får en sådan söt kommentar på min blogg från dig!?! kramar om



Tihihi...att våga det där med hårfärg kan vara mycket dumdristigt med en stor portion panik. =) Fast nu har jag vant mig och tycker att det är lite kul =)



Jag läser fortfarande din blogg flitigt även om jag inte kommenterar alltid...du skriver så härligt, pricksäkert roligt om livet!!!

Kramisar, Sara

2009-02-05 @ 22:07:52
URL: http://sunblizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0