I don´t want to hear, I don´t want to know

Idag ska visst tomtarna väck men hos mig står de kvar.. Upptäckte att det inte gick att stirra på dem och tänka bort dem och nu är jag alldeles utmattad av allt stirrande och tänkande så tar det imorgon istället =)

Kom på innan idag att det verkligen är bäst att choklad gör än lycklig. För annars, med tanke på den mängd choklad jag äter, så kommer jag inte vara lycklig + att jag kommer vara tjock.. och det suger juh =) Tur att man inte har körkort så man måste gå till jobbet istället.. annars hade jag väl rullat fram vid det här laget=)

Någon är skyldig mig en Spa-weekend.. hoppas jag iaf.. skulle vara så skönt att bli inpackad och masserad och uppvärmd och ångad och vad man nu kan bli.. Funderade på om man ska skämma bort sig själv och gå på dagspa eller något på alla hjärtans dag.. I år så lyckades visst alla hjärtans dag infalla på en lördag och jag är ledig hela helgen. Jag har ingen aning om vad man gör på alla hjärtans dag som singel.. är lite otränad.. Några förslag? Men man ska  ju umgås med någon man tycker om då och ja jag tycker ju om mig och jag tycker definitivt om någon som ger mig massage och en ansiktsbehandling så ja det helt klart värt ett övervägande =) Ska bara råna en bank först.. hmm..

Hihi Nelson drömmer.. han gör något konstigt med tungan..  och på tal om Nelson så hittade jag en presentrosett på golvet i vardagsrummet.. och ett söndertuggat paket med näsdukar.. man kan ju undra vad han gör på nätterna när jag tror att han ligger och sover..

Nehe... med tanke på att jag är så trött att jag inte kommer ihåg vilken planet jag bor på så kanske det är dags att lägga sig..


Natti



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker du ska försöka göra något speciellt på Alla hjärtans dag (typ nätdejta, eller någon vågad blinddate ;)) eller byta helg med någon på jobbet så du får jobba istället och slippa bli så fokuserad på att du inte har någon att dela dagen med. Kram kram!!

2009-01-14 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0