Idag har jag fuskat..

.. mm det är sant.. men nej då.. ni behöver inte vara oroliga för min själ.. jag har matfuskat.. var minst sagt lite seg efter jobbet idag och när jag handlade så impulshandlade jag en färdig pizzabotten och tänkte att det kan ju vara lite lagom fusk.. men så här i efterhand så får jag dela in det beslutet i kategorin "dåliga beslut"... botten var alldeles för tjock för att det skulle bli gott.. bleh.. kan ingen komma hem till mig och laga god mat? är sugen på.. hmm..  ja just nu bara vatten faktiskt...och det ska jag väl klara av själv förhoppningsvis.. återkommer när jag är sugen på något mer avancerat=)

Kändes som fredag när jag gick till jobbet idag.. var ju alldeles soligt och fint ute + att jag faktiskt får vara ledig imorgon.. visserligen bara 1 dag men ska bli riktigt skönt att slippa ställa klockan imorgon och behöva snooza 1 timme.. ;)

Funderar på om jag ska köpa ett träningskort på gympa/aerobic/step-up istället för gym.. hmm ja vad tror ni.. blir jag mer motiverad då? Det trista är bara att det enbart finns pass på eftermiddagen/kvällen.. man brukar ju normalt sett vara lite mindre seg på förmiddagen.. jaja det tål att tänkas på..

Idag köpte jag Godissticks till Nelson.. och varje gång han får en sån pinne så tar han den i munnen och springer iväg för att äta upp den i ett annat rum.. hur gulligt som helst.. tänk om det var så enkelt att va gullig =)

Ehum.. eh.. ja..ok.. nu kan jag man ju förstå varför man inte ska vara uppe på nätterna och tittar på tv.. bläddrade lite och sen fastnade jag för Mtv och där var det en kille på tv som såg helt ok ut men.. sen tog han av sig... allt.. och sprang iväg för att sätta sig och huka och hmm ja göra nr 2.. varför? Tur att jag är för trött för att bli Chockad.. Jag kan ju inte mitt ABC.. Andning, Blödning, Chock.. fast det kanske ändå inte är så effektivt att försöka behandla sig själv.. åtminstone inte om det gäller chock.. hmm ja just det..

*dricka vatten-paus*

Funderade innan idag att vilken tur det är att det finns smink.. så man kan känna sig lite mindre som en Alien vissa dagar =) Fast iofs.. har man väl börjat sminka sig så blir det jobbigt att gå utan... liksom lite naket och konstigt.. mm.. känns bra att man har så viktiga problem...

Japp.. hmm ja.. vad har jag funderat på mer idag då tro? Jo just det.. på jobbet idag så skulle jag hjälpa en man att lägga in ett kundkort till han och hans fru och då räknade jag ut att det skilde 14 år på dem och de var hyfsat gamla båda två.. typ.. närmare 100 än inte.. och det var nära att jag höll på att säga "ja men hur funkar det för er då?" För liksom hmm ja neh jag ska nog inte fullfölja det resonemanget.. de har säkert fortfarande ett bra utbyte av varandra..

En annan sak som jag inte riktigt förstått..  vem tycker att Justin Timberlake är snygg?  Han gör inget för mig iaf.. kanske inte helt intressant för er att veta.. ok.. dags att sluta titta på mtv och göra annat..

Ha det bäst!

Jag tycker om er mandelmassa.. just det varenda en utav er =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Justin Timberlake... jo... eller varför inte han Andreas i Idol-juryn (eller vad heter han?! Är nog inte så fjortisförälskad ändå) Jag brukar inte bry mig om nån annan än Morris, men det ÄR nåt med ögonen!! Eller hur?! Jag jobbar ju på ögonmottagningen så jag har ju all rätt att titta på blicken :) Andreas... heter han så? Ja jag menar iallafall inte han Bagge.. :)

Det skiljer 14 år på mig och min bror också. och vår relation funkar klart bättre nu i vuxen ålder än när jag var 4 och han var 18 och barnvakrt åt mig och jag kräktes.

Hahahahha! Ja jag tror också risken är mindre att du blir yxmördad om du jobbar än om du nätdejtar. Va inte för provocerande mot kunderna bara. ;) ses imorgon.

2009-01-16 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0