Jennie let me love you.... ja men ok då, varför inte? =)

Ibland undrar man.. en massa saker så klart.. men idag.. så undrar jag hur hjärnan fungerar egentligen.. råkade göra en rörelse med handen och då så associerade min hjärna hej vilt... undrar liksom lite över hur och varför hjärnan gjorde den koppling..

Kanske är det chokladen som gör det.. köpte en After Eight mörk chokladkaka.. och GOTT.. ja.. hjälp.. undra om det finns någon stödgrupp.. typ.. anonyma chokladister.. Idag köpte jag dock även knäckesticks (hittade inte de med salt¨på=/) och tänkte att jag kan ju äta det istället.. hmm ja..jag är ganska bra på att tänka iaf.. neh då..  jag kommer säkert vara jätteduktig..  .....

Läste på Expressens hemsida innan att även med små mängder alkohol så har kvinnor svårt att avgöra vilka män som ser bra ut.. ja det förklarar ju faktiskt en del får jag säga =)

Fick en ny dator idag av Leif, Tack så mycket =) Så nu har jag lite att pilla med att föra över allt som jag vill ha från den gamla till den nya.. och klura ut vad jag ska föra över..   Ambivalent och okunnig.. det här kommer inte gå något vidare känner jag.. behöver hjälp.. Hilfe =) 

Idag på väg till jobbet så var det hur soligt och skönt som helst ute.. lite så att man fick vår-känslor redan.. Men måste nog gnälla lite för det är idiothalt ute nu när det har blivit varmare och då går man (läs jag) runt och spänner benen som en gammal tant.. (bara för att det är så lämpligt).. undra när man ska lära sig att man inte halkar mindre om man spänner sig..

Hm.. det är nästan som om jag undrar om någon har smugit ner lite alkohol i colan för det känns som om mitt omdöme är på svaj..  borde verkligen stänga av tvn, sova och hoppas på att lite mer hjärna och lite mindre känsla när man vaknar imorgon..

Neh nu känner jag att jag nog inte gör mig förstådd utan mest låter yr så dags att sluta skriva för idag

Häddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0