There are more important things than hear you speak

Jag = en packåsna

Ibland undrar jag hur det kommer sig att jag allt som oftast känner mig som en packåsna. Det är inte helt ovanligt att jag dumpar en massa saker utanför dörren till lägenheten och är förbluffad över att armarna fortfarande sitter fast.. tror att det är för att jag är lite envis.. varför gå 2 gånger när man kan få med sig allt på en gång? Neh det kanske inte alltid är smartast men who knows? Jag kanske lär mig någon gång.. eller så kanske inte armarna sitter kvar nästa gång och då så är det problemet löst...Hmm sorry inte meningen att vara makaber..

Hoppas verkligen att det har slutat blåsa tills imorgon.. idag så blev jag påmind om varför jag inte tycker om blåst och att blåst gör mig arg.. och trots att man är en hyfsat intelligent människa så händer det ändå att man fattar dumma beslut.. Varför ta på sig klänning en dag mitt i vintern när det idiotblåser? Visserligen var det någon plusgrad ute men mina ben tyckte ändå att det var ett dumt beslut.. Ibland undrar jag om kroppen är sams.. för när benen var kalla kalla så var resten av kroppen vaarm.. varför kan inte värmen bara fördelas så att man får vara lagom all over istället? Hmm ja.. ibland funderar jag över viktiga saker också.. som om det kanske vilade en förbannelse över mig när jag var och handlade idag.. trots att jag var i 2 olika affärer så fattades ändå hälften av sakerna som fanns på min "Att handla - lista" (kan ha berott på att det var söndag).. mm så äre.. Skulle köpa senap och då fick man välja mellan STARK, söt och sliskig (tror den hette så ;) eller ett helt för mig okänt märke.. valde det okända märket.. hette samma som min pappa i efternamn så jag tänkte.. skulle den vara äcklig så kan jag alltid vara helt oresonlig och skylla allt på honom och begära pengar för sveda och värk.. jao..

Igår natt så fastnade jag vid ett jätteintressant tv program.. vem kunde anat att betala tv-avgiften kunde ge utdelning? 2 timmars dokumentär på 2an om en rättsprocess helt UTAN reklam.. just det.. no more gnäll om ni inte betalar =)

Det visade sig dock inte vara helt vist att titta på ett program som innehöll mänsklig tragedi, mord och incest innan man skulle sova.. Nej då inga mardrömmar men det dröjde ett tag innan jag kunde övertala mig själv om att även om det var intressant så fick jag lägga undan tankarna så länge och ersätta dem med ulliga, gulliga istället..  det funkade dock till slut för jag somnade =)


Jaha då var den här helgen slut då.. skit också..

Keep your love locked down

Natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Angående packning och temperatur... Ett hett tips är att packa de varmaste kläder och skor du har inför Norrlandsbesöket. Idag är det typ fyra plusgrader och jag (som acklimatiserat mig något) tycker det känns som vår.

2009-01-12 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0