Trött/Nanig/Sova/Sömn/Need to sleep/Dregla kudde/Koma/Apatisk flicka

Hmm ja ni fattar nog.. jag är TRÖTT helt enkelt.. men vet ni? Joho! Imorgon är det sovmorgon och bara tanken på hur skönt det kommer bli att vakna i sängen och bara liggar där och grotta ner sig och ha det mysigt och avslappnat och skönt får mig att nästan gråta av glädje.. Neh just det jag hanterar inte brist på sömn speciellt bra =)

En annan som är nanig är Nelson.. imorse efter att jag ätit frukost (och hade hyfsat bråttom men var för trött för att göra några ansatser till att gå upp och gå till badrummet) så valde Nelle att krypa upp i mitt knä och sen när jag väl bestämde mig för att det var alldeles för ont om tid för att sitta kvar och försökte ställa mig upp så hade Nelson bestämt sig för att han var för trött för att flytta på sig.. (Jag vann) (Om man nu kan säga det med tanke på att jag fick ge mig ut i kylan och gå till jobbet och Nelle låg hemma i värmen och mös).

Det här med att vara trött passar inte mig alls.. jag kan inte tänka på något annat.. kanske choklad iofs.. men den är slut... *gråta lite* eller vänta? Hmm.. köpte inte jag choklad igår på jobbet och sedan så glömde jag äta upp resten idag? Jo.. Wiihii.. tänka sig.. Hej då så länge.. jag ska bara.. Alfons Åberg...

Mmmmm *lycklig flicka*

Idag på jobbet (jo jag jobbade trots att det var en sån där alldeles speciellt röd dag) (och varför är den röd egentligen? Någon som minns? hmm hade de inte något med de tre vise männen att göra.. fast då är ju "trettondagsafton" helt ologiskt.. ja.. hmm.. ja det här med religion är visst inte min grejj..) Hmm ja tillbaka till att jag var på jobbet idag.. och det var verkligen seeegt.. nästan inga samtal så det blev en lång dag.. och då när jag Äntligen fick gå hem så tänkte jag "så var den dagen avklarad (jobbdagen)". Sen kom jag på.. att usch vad hemskt.. att bara beta av dagar så där.. man har ju inte oändligt av dem.. måste se till att göra något otroligt viktigt varje dag ;) hmm.. ja.. börjar imorgon efter min sovmorgon tror jag =)

Hmm jag tror jag tänkte en tanke men det verkar ha försvunnit.. eller vänta.. neh.. helt borta.. humma..

Är det bara jag som redan fått reda på när semestern ska avhandlas? Segt värre.. inget vidare bra veckor. v.25-26 och v.35-36.. Någon som vet något bra att hitta på då? Ja jag vet att det är ca en evighet dit men jag råkar också vara lite långsam så alltid bra att vara ute i tid så kanske jag kan ta ett beslut senast samma dag åtminstone =)

Neh ni,. man kanske skulle ta att hämta boken och läsa lite eller kanske äta lite choklad... neh.. tror jag börjar med att sitta kvar i soffan tills jag akut måste kissa eller tills jag somnar.. lär inte ta lång tid till antingen det ena eller det andra inträffar..

hmm råkade visst förstora texten på något mystiskt sätt.. så nu får det vara så här.. eller jag menar idag tänkte jag speciellt på alla med oerhört dålig syn.. mina vänner i PRO.. tadaa.. hmm neh just det.. inte riktigt än.. äh...

Hejdå =)


Kommentarer
Postat av: Trött Sanna

Hej Jennie! Jag är också trött, har pluggat inför tentan imorgon, men vill inte läsa en bokstav till! Eller en kod rättare sagt (tentan handlar om 40 000 koder...blääääääääää). Jag skiter i det nu. Jag orkar inte. Jag vill bara kvistlacka halltaket! Lustigt att vilja det just idag..! ;) Jag har också tänkt på det där med att dagarna bara går. Varje gång jag är inne i Eksjö och jobbar, så räknar alla ner för att få gå hem. Och det är ju så det är. Så dumt! Om alla hade sina drömjobb, skulle man va kvar till kl 21 på kvällen då för att man verkligen brann för det och att det var största intresset? Häftig stämning det vore! Om alla människor satt på "rätt" tjänst!

2009-01-07 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0