LOL

Trodde inte den skulle vara rolig men det var den jag fastnade för när jag zappade runt och jag får nog ta och erkänna att jag har skrattat en hel del åt filmen Dodgeball.  Ibland så undrar jag lite om jag blivit inslängd i en film och man vet inte alltid om man ska skratta eller gråta. Idag har jag iaf bestämt mig för att skratta åt vissa saker för de verkar hända mig om och om igen fast jag försöker säga ifrån men ja.. verkar inte funka så .. vad kan man göra annat än att skratta åt det? =)

Sen en undran. Varför kan inte bara kroppen reagera som man vill när man vill och inte annars? =) Finns risk för att jag kommer bli knasig riktigt snart.. bara en heads up..  antingen koko eller kanske typ sprintlöpare, vem vet?  På väg från jobbet var jag både fnissig och speedad (nej då inget sånt - helt drogfri). En fördel fanns ju dock, var så uppe i varv att jag inte alls kände av att det var kallt ute..

Hmm en Ultimate Fighter som var bibliotikarie tidigare.. hmm.. då kanske man kanske till och med kan ta och testa det själv? Frågan är bara varför jag tittar på det och vem som har valt musiken? Och varför smörjer de in han med något i ansiktet och vad? Hmm neh jag ska nog inte titta mer på tv,. det uppstår så mycket frågor och man kan ju inte sitta vid datorn och googla hela natten heller..  Och AJ får jag nog ta och tillägga.. ett flygande knä låter inte som en höjdare.. ska nog inte testa när jag tänker efter..

Kanske skulle jag ta och bestämma mig en gång för alla vilken bok jag ska börja läsa nästa gång.. råkade köpa 4 pocket böcker till idag.. oopss..  Eller kanske ska jag helt enkelt bara sova? Lär nog inte bli några problem idag.. Kunde verkligen verkligen inte somna igår kväll och var tvungen att gå upp tidigt idag för att jobba så nu är jag nanig.. Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt igen och ta tåget till Nässjö och se om Blåtand eller Sladdis vinner mitt hjärta och får följa med mig hem och hjälpa mig att föra över lite musik till mobilen.. Jao spännande grejjer..

Neh nu ska jag lämna er i fred att göra vad ni själva behagar..

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0