Never again

Jag måste seriöst sluta hyra filmer.. nu har jag varit lite bättre på att faktiskt se alla filmerna som jag hyr. Jag skulle dock inte bli förvånad om jag får någon form av utmärkelse för flest sedda filmer som är helt värdelösa...
Ok.. jag ändrar mig.. jag måste sluta hyra filmer som jag aldrig hört talas om.. oddsen för att de skulle vara bra är inte speciellt stora... varför kan jag inte förstå det när jag väl är där för att hyra? Snälla ge mig tillbaka mitt logiskt tänkande!

Har iaf varit duktig och inte ätit någon pasta/potatis/ris/bröd (ok knäckebröd har jag ätit) på lite mer än en vecka.. nu väntar jag bara på att jag ska må bättre snart för det har inte inträffat än.. dessutom så har jag haft ont i hjärnan.. ja ni läste rätt.. inte huvudet utan det känns mer som om det gör ont i hjärnan vilket inte är behagligt på något sätt.. tror faktiskt inte jag kan skriva om det mer.. blä.. obehag.. delvis därför jag idiottittat på film för då tänker jag inte på det så mycket.. jaja.. nog med gnäll.. om någon sett någon bra film på sistone så får ni gärna tipsa..=) fast inga otäckheter.. råkade titta på otäckheter mitt i natten själv.. och hej å hå vad jag önskar att jag hade låst dörren först... visst är man larvig? =)

Jag handlar sjukt ofta.. mat.. inte helt strukturerad.. trodde alltid att man skulle bli lite bättre på sånt när man blev äldre.. eller nja.. hoppades på att det skulle inträffa utan speciellt stor ansträngning är väl kanske ärligare ;)
Ärligt talat så tror jag att jag skulle bli förvirrad eller få abstinens om jag inte handlade varje/varnnan dag.. har blivit mer som en reflex än ett behov av det jag köper.. som häromdagen så gick jag in i affären.. för att drabbas av en blackout.. varför var jag där? Vad skulle jag handla? hmm ja.. bara att greppa en korg och vandra lite planlöst i affären för att förhoppningsvis få tillbaka minnet.. och ni vet hur de brukar ha godis vid kassorna för att man ska impulshandla lite gott?  Så är det för mig.. fast med böcker.. hur kan de placera ut hyllor med böcker lite varstans i affären? Va? Förstår de inte hur mycket tid det går åt för mig att stanna för att läsa på baksidorna? Och sedan för att försöka tala mig själv ur att köpa en? Jag lyckades iaf ta mig förbi 2 hyllor med böcker utan att köpa någon, pillade ner en rollergrejj i korgen (ja något måste man ju handla och Nelle fäller galet mycket) och då.. ja då kom jag på vad det var jag skulle köpa.. Knäckesticks så klart!

Och i rädsla för att jag skulle glömma bort vad det var jag kom dit för ännu en gång så måste jag upprepa vad det är jag ska ha tills jag stoppat ner det i korgen..
 
Knäckesticks knäckesticks sticks som knäcker knäcke som sticks sticke stick knäcke knäckeliknäck sticke sticksknäcke stick med knäcke knäcke med sticks knäääckesticks stickelistick knäckeliknäck stickiknäckistick..

Ja ni fattar.. jobbigt att vara jag.. plockade på mig lite fler bra att ha-saker (föredra att hamstra istället för att få slut på saker). Hmm ja jag tror att jag skulle komma någonstans med det här när jag började skriva..men ja.. 
Ledsen om ni tog er igenom texten men tror att jag glömde poängen.. ja visst önskar ni att ni var fulla nu? Jag med! men nu är det dags att sova.. så.. sorry to leave you hanging men natti!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skriver du inlägg kl. 01:45 på natten??!!



Jag håller på att måla nagellack, så jag ska hålla mig kort för att minimera risken för brunrosa bokstäver på tangentbordet... Rätt snyggt vore det förståss.... ;)



Haha, vi lyckas heller aldrig hyra bra filmer. Aldrig någonsin faktiskt. Hyrde Direktören för det hele, i höstas. Höll på att dö av tristess - hyr ALDRIG den bara för att du inte hört något om den! ;)



För någon månad sedan hyrde vi Allt flyter. Jag trodde den skulle va jättebra. Ännu en film vi fick stänga av.... för att titta på SVT och TV4... haha.



Ha det så bra! Förrsesten, vad gör du med dina växter?? (ja, när du inte spelar musik för dem dårå..)



Kram!

2009-07-19 @ 11:01:29
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0