Tänka sig

Jag som trodde att semester skulle vara avslappnande.. ha! hur fel hade inte jag.. Just nu har jag haft semester i 6 timmar och jag är redo att lägga mig på golvet och gråta av stress/trötthet..  Har spenderat i stort sett alla mina lediga timmar på att leta boende till resans 3 sista nätter i Frankrike.. och det går inget vidare.. och vi reser på tisdag.. m.a.o. så det är nu och morgondagen som gäller..  bestämde mig för att jag inte lär få något svar på de förfrågningar jag skickat ut nu och ringa på natten är ju inte så lyckat så då bestämde jag mig för att packa lite grann.. kanske kommer känna mig lite lugnare om jag får något mer gjort innan jag går och lägger mig..

Imorgon ska jag nämligen tvätta, städa, göra mitt bröd som inte är bröd, packa, ladda alla batterier, handla mat t. resan, köpa nattlinne, köpa midsommarstång, sopsortera, rensa ur kylskåpet, vattna blommorna m.m. m.m. för att sedan åka till Nässjö allra senast klockan 7  + stressa över flygandet.. ja men vad gör man.. man kan ju inte gå sönder.. eller?

Idag på vägen hem från jobbet så fick jag höra att Gud älskar mig och att han vill ha umgänge med mig.. hm.. lite oklar över vad umgänges delen innebär får jag säga.. får ringa frälsis och kolla.. det utlovades iaf villkorslös kärlek och det är ju alltid trevligt

Fasiken också.. jag är HUNGRIG.. har blivit konstigt med mat idag och sen blev jag hungrig sent och då tyckte jag att det var lite sent att äta (btw jag åt pasta idag.. men ingen annan dag och ja.. lite ursäktad är jag väl idag? =)+ att jag satt klistrad framför datorn men nu är jag liksom väldigt hungrig och hur lätt är det att somna när magen gör ont? Dessutom måste jag ju packa lite mera.. eller ska jag sova?

Tur att man har ca en vecka semester till efter resan så att man hinner återhämta sig från den första veckans semester ;)

Åh.. såg sötaste hundvalpen på expressens hemsida nu.. neh jag ska inte byta ut Nelle.. av någon anledning så drabbas jag alltid av ett ofantligt behov av att gosa med Nelson när jag ser söta djur eller om det är någon som är taskig mot djur

Nehe.. jag vet.. ni har rätt.. varför sitter jag här och skriver en massa meningslöst när jag borde göra allt annat än detta.. prioriterar lite underligt när jag är stressad ;)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0