Ibland undrar man..

Jag har hört att man tänker en hel väldig massa tankar under en dag.. var säkert en hög siffra inblandad som jag kunde kommit ihåg om jag inte tänkt på annat =) Och ja vad jag skulle komma till är att VILKEN TUR! Då kan det ju eventuellt dyka upp en och annan tanke som inte är helt knepig..

Idag på jobbet så var jag helt oskyldigt på väg till min plats.. och så gick jag förbi en kille som jobbar där också.. och då.. håll i er.. tänkte jag.. "drömde jag om honom i natt?" Men jag kunde för livet komma på vad jag skulle ha drömt... Jag tror inte det var helt obehagligt dock för har inget minne av någon obehaglig dröm..VIlKEN TUR att ingen kan läsa ens tankar =) Och för er som undrar så, nej är inte intresserad av honom, har i stort sett lagt märke till att han lever som alla andra på jobbet.. vilket gör min tanke helt klart mycket skummare...

Eeh.. "Fota misstänkt könssjukdom med mobilen, Snart kan du skicka mms och få läkarutlåtande" så stod det på Aftonbladet.. (!?) Skärp dig och gå till en doktor... tycker jag låter bättre..

Man undrar ju lite hur hjärnan är ihopkopplad ibland.. lyssnar på "Because the night" med Cascada nu.. och tänkte precis att det var ett skönt dunk i låten.. ja inga stora tankar här idag inte.. och då.. kom jag ihåg.. hur en killkompis för en evighet sedan (10-15 år sedan) tryckte mitt öra mot en byrå (högtalaren var däri) och sa något i stil med "känner du vilket skönt dunk det är".. skit också jag har blivit kille..men man kan ju inte låta bli att bli glad när man hör låten.. puh! är nog tjej ändå =)

Hyrde tre filmer i lördags. Detta hade jag lovat mig själv att inte göra då det alltid slutar med att jag bara ser 1 och sen måste lämna tillbaka filmerna.. men nu kunde man ju ha filmerna en hel vecka så då övertalade jag mig själv (taskig karaktär) att jag visst skulle se filmerna när jag har en heel vecka på mig.. ja.. imorgon ska de in.. men jag har faktiskt sett 2 den här gången så det så.. och till mitt försvar kan jag säga att den första filmen jag såg var sjukt trist.. hade medvetet valt en komedi som lät lite lagom hurtig, gullig, okrävande tankemässigt men.. seeegt.... fick flera gånger kväva en impuls om att gå och diska istället.. tror iofs så här i efterhand att det inte hade varit ett så dumt beslut... The women heter filmen för er som nu känner er lite sugna på att se den =)

Idag kom min egen ihopkomponerade müsli =)




Det är chokladdrops i den, vilket leder mig till en riktigt problem.. hur ska jag kunna separera chokladen från allt annat? =) Neh då.. nötter, puffar och annat gott i så det ska nog gå ner =)

åh apelsinjuice


Köpte Leilas tidning igen.. men drabbades av en ofantlig avundsjuka efter att ha bläddrat några sidor så var tvungen att lägga ifrån mig tidningen.. =) Får väl se om jag kan komma över det hela..

Idag fick jag reklam från åhléns och lite värdekuponger.. och jag blev lite lycklig när jag hittade den här (tur att man inte är rubbad iaf *puh*)



Och neh 20% är inga stora pengar men alla ursäkter till att titta på och köpa ny bok är bra ursäkter.. 

Åh har ni sett såna där Amigurumis? Alla är hur söta som helst.. eller kanske inte alla.. fast måste tycka alla är söta annars får jag dåligt samvete .. sådetså (så går det till i min komplicerade värld)

Neh nu är det nog bäst att jag börjar närma mig sängen.. har bestämt mig för att ställa klockan tidigt imorgon (för att vara lördag) och eventuellt åka till Linköping och handla lite.. har bestämt mig för att bestämma imorgon på morgonen om jag åker eller inte.. HA!.. gissa vem som kommer snooza sönder morgonen för att sedan bestämma sig för att sova till 12 istället =)

NattiKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0