Inte min dag...

I natt drömde jag att jag fick reda på att jag var släkt med Adolf Hitler.. m.a.o. det där med att hålla tummarna för att inte drömma knepiga drömmar fungerade inget vidare...

Känner mig helt gnällig och ur balans idag.. tror ni att man själv orsakar negativa saker som händer än eller är man bara sämre rustad för att hantera dem just för att man känner sig ur balans? Ja jag vet inte.. känns som om allting kliar, gör ont, blir fel, går fel... ja ni fattar..

Lyckades med konststycket att först sätta i halsen och sedan hostade jag så dant att jag började nysa för att avsluta med att bita mig i tungan.. Lite av höjdpunkten på dagen får jag säga..

Och när jag cyklade hem från jobbet så såg jag en igelkott som tyckte att det var en bra idé att försöka ta sig över vägen precis vid en rondell.. med resultat i att jag kommer att oroa mig som en tok över att den kommer att bli överkörd.. Nu vet jag att jag inte kan oroa mig för verenda igelkott som hamnat fel i livet men ja.. jag vet inte hur man låter bli heller.. Om det är någon som vet hur man bli mindre blödig så är ni hur välkomna som helst att berätta detta för mig..

Hmm neh sorry inte meningen att göra alla andra deprimerade också =) Jag byter ämne *bytabyta*

Jo. just det.. klurade lite på en sångtext härom dagen...

"Om du var vaken skulle jag ge dig, allt det där jag aldrig ger dig.. jag ger dig min morgon.. jag ger dig min dag.."

Vaddå OM?! Vad är det för värdelöst löfte..  Inte så svårt att lova något om man vet att förutsättningarna inte kommer att infrias.. mm... skäms säger jag! =)

Med lite risk för att låta dryg.. bläddrade i en tidning och då hittade jag ett mascara test med bilder.. och.. ja vad ska jag säga..



Ger många fransar? 10? Många? Ögonfransarna ser ju ut att ha klibbat ihop totalt.. Om förutsättningarna var att man varit ute i spöregn eller gråtit väldigt mycket så kanske jag kan gå med på det..

Gah.. attans bananer... nu känner jag för att festa.. dansa.. men eftersom det är tisdag , klockan är halv 12 och jag börjar jobba 9 imorgon så är det ganska dålig tajming..  typiskt.. måste skaffa mig en sov och matklocka tror jag så att kroppen fattar.. eller kanske sluta lyssna på bra musik.. Ja hur som haver så är det bäst att försöka sova nu iaf!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Diagnos: PMS. Det kan man ha när som helst i månaden. :) P står nog för både pre- och post-. (borde det göra)



Men det är ju ett bra tecken att du vill festa och dansa! Jag vill aldrig det längre. Lite oroväckande eftersom jag läste om en 90-åring som uttryckte att dans var det viktigaste i livet.

Eh... här sitter jag på min stora rumpa och är 28.



Nej jag har inget tips på hur man gör om man är blödig. Jag kommer inte kunna sova inatt för den där igelkotten!!!



Hoppas du kommer iväg på spinningen - det är en upplevelse... :/ 1=sitta ner, 2=stå upp 3= stå upp men luta dig fram, rumpan bakåt, svanka och se snygg ut! ;) Kommer du inte iväg kan du ju alltid fixa den där kollektiva hinderbanan i trapphuset. :) Du kan ju låna min karl - han är proffs på hinderbanor..



;) Kram!!

2009-05-06 @ 22:20:42
URL: http://villasolgarden.blogspot.com
Postat av: Sanna

PS.

Mårten tror att S i PMS står för Störning - kan detta ha med mig att göra, tro..? ;)

2009-05-07 @ 10:02:29
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0