Valet och botox i pannan

Insåg för 1-2 veckor sedan att det är val snart.. sen dröjde det ca 1 vecka innan jag lyckades klura ut vad exakt varför man ska rösta.. Först så drabbades jag av "men hallihallå hur i hela friden ska jag kunna välja en gubbe eller tant som jag vill skicka till Europaparlamentet?... neh just det.. jag hoppar över att rösta.." - attityd.. för att sedan drabbas av en stor dos dåligt samvete.. hittills har jag varit duktig och röstat i alla val som jag vetat om (eller?) och det känns ju som om att man borde rösta.. men för att rösta så borde man ju verkligen ta reda på vad de olika kandidaterna står för.. så många borden.. så jobbigt det blev helt plötsligt.. får klura en stund till på hur viktigt just det här bordet är..

Btw jag råkade ha ihjäl en liten insekt i ren förskräckelse över hur läskig den var *ångest*

Läste för ett tag sedan i en tidning om människor som gjort olika skönhetsingrepp.. och då var det flera som sprutat in.. hmm ja kan det vara botox kanske? i pannan.. Något liknande var det iaf.. och.. jag förstår inte varför.. Vill de inte kunna få veck i pannan? Jag har kommit underfund med att jag tycker att det är charmigt om man kan rynka pannan.. Så knepig är jag.. så inga krav på tall, dark and handsome här inte.. rynkpanna och.. hmm ja resten får jag klura på.. Så sluta släta ut era pannor! =) .. fast vad vet jag.. kanske tycker de flesta att släta pannor är något av de bästa som finns.. och kanske kommer jag också drabbas av "Oh nej jag kan rynka min panna"- ångest om en 10 år men jag hoppas inte det.. är inte så förtjust i sprutor nämligen..

Vilket för mig till att jag måste till tandläkaren imorgon.. hjälpbläkräksochfy.. normalt sett så borde jag sitta här i soffan och vara trött och lycklig över att jag är ledig imorgon efter att ha jobbat hela helgen.. men.. nu ska jag spendera min lediga dag med att stressa över att jag ska till tandläkaren och laga hål.. Men det gör ju inte ont har jag för mig.. eller? kanske gör det det och jag har förträngt det? Ska ju vara där typ max en halvtimme.. En halvtimme av smärta och tortyr har man ju varit med om tidigare så det här ska nog gå bra.. *godegudsnällasötajaggörvadsomhelstförattslippasmärtansnällasnällasnälla*

Känns verkligen skönt att man är lugn som en filbunke

Och på tal om att jag inte alls stressar över saker (erhm) så flyger jag till Frankrike om bara tre veckor nu (!!!) Kulstresskulkulstress

Nehe barnen nu är det dag att sova!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0