Rock the night

Ibland är Nelson och jag så lika.. eller mja.. ibland så beter vi oss båda som 5 fast Nelson är något äldre och jag ytterligare en skvätt äldre än han..

Ibland så tycks jag hamna i en ond cirkel.. tittar på tv-serier som permanent tycks vara ledsamma vilket gör att man känner sig lite nere.. varför kan man aldrig bara.. jaha trist för dem.. men det är ju inte på riktigt så lite fånigt att de sitter och lipar.. neh så funkar det inte.. man lever sig in lite i det hela och känner sig sedan helt plötsligt lite nere.. och då lyssnar jag på musik.. fånig musik.. larvig, glad och lite sprallig musik och då vill jag feesta.. problemet är att detta inträffar allt som oftast så sent att är inte alla uteställen redan stängda så kommer de att vara det tills jag hunnit sminka mig och klä på mig igen.. illa..  och eftersom jag är lite 5 så lär jag mig ju inte och kommer väl inte göra det anytime soon.. =)

Och nu så behöver jag lite hjälp med att räta ut frågetecken.. för ett tag sen så var jag i affären.. och då såg jag lypsyl och tänkte.. just det.. det behöver jag ju! och det enda som inte var färg på var för att motverka att läpparna blir gamla/ser gamla ut.. hmm jag vet inte.. har jag missat något? Måste jag nu oroa mig för att läpparna kommer att se gamla ut? Och ytterligare en sak.. när man tränar så tränar man bl.a. axlarna.. och ok muskler lite här och där kan vara hälsosamt och bra har jag tänkt men förra gången så sa träningstanten när någon inte var så pigg på att träna just axlar att "Ja men det gör vi ju för din skulle för att du ska ha snygga axlar till sommaren " (eller något liknande) men ja.. har lixom aldrig tänkt på att man kan ha fula axlar.. eller ? Har jag missat något.. hur vet jag om jag har fula axlar? Eller om jag har alldeles underbara axlar och missat att visa upp dem så ofta jag kan? Ja jäklar vad mycket saker man är ovetande om att man borde fundera och oroa sig över ;)

Förresten.. det var ju fars dag för ett tag sedan och då jag var förkyld och snörvlig så då fick pappa nöja sig med ett mms från mig.. men skriver man verkligen grattis på fars dag.. känns lite fel på något sätt.. Ska jag gratulera min pappa till att han har mig? Känns lite drygt.. men jag har ju en storebror också så får väl gratta pappa för bror min och så han gratta pappa för mig eller något.. Mm har ju ett år lite drygt att klura på det tills nästa gång..

Gör som jag- lyssna på något roligt så kommer du inte oroa dig för saker som att axlar och läppar är på väg att förfalla =) Det är ett bra piller till mycket faktiskt.. idag innan träningen så var det en grupp små barn som hade lite gympa och de rockade loss till rosa helikopter.. och helt rätt ju så borde man göra oftare.. så känner du dig trött, lite ledsen eller vad det nu kan vara.. dra på musik, hög musik.. sjung och dansa allt vad du kan =)

Och vill du inte göra det så har jag testat på lite saker du i alla fall inte borde göra (tiden går långsamt när man är sjuk)

- Peta sig i ett sår där det saknas hud med nageln (aj satan gatan)

- Peta sig med blött hushållspapper i ögat (lite mindre otrevligt än peta i sår men ändå inget vidare)

- Andas in något flytande (jobbigt att hosta, gråta och sen förändras man till en konstig röd färg ett tag)

- slösa bort god mat när man är jättetäppt (man blir bara besviken på att det smakar absolut inget)

Nu kan det hända att ni redan listat ut detta men ja.. kunde inget sagt något innan jag testade då? ;)

Nehe hmm ja om man skulle packa då.. kanske lite sent att göra det kl 1 på natten men det lär ju inte bli av imorgon på morgonen..

Och btw det borde vara förbjudet och komma till träningen och se ut som en amazonkvinna och klaga på att det här kommer bli jobbigt och det där orkar inte jag.. ja troligt! Fy skäms!

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Här var ju längesen jag kikade in!!



Hahahha, tyckte det va jättekul med axlarna! :) När jag var 20 år och full av energi tränade jag som en tok, och fick de "breda" axlarna jag ville ha! Sen dess har jag inte sett skymten av dem.



Om man har snygga axlar eller inte, det är väl bara vissa personer som tycker det är snyggt helt enkelt. Jag känner mig snyggare i bikini om jag har bredare axlar... MEN NU ÄR DET JU SNART JUL! SKIT I AXLARNA!! ;) ;)

2009-11-17 @ 16:02:40
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0