There´s a war going on..

Ja kanske inte ett fullt så allvarligt som på de man vanligtvis syftar på.. utan mer på otrevliga baciller mot mitt immunförsvar..

Och visst är det tur att man glömmer bort hur jobbigt det är att vara förkyld mellan varven, annars skulle man väl gå runt med en rejäl dos av bacillskräck.. Febrig igår och idag och i natt.. hostat och haft mig i natt och varvade detta med behagliga drömmar om att jag blivit förgiftad av ormgift och att sedan ormen rymt och försökte attackera mig.. japp mysigt värre.. ledsen men måste gnälla av mig lite.. känns som om allt kliar och svider.. ögon, näsa, hals, huden, håret, är kall men drömmer om svala vindar och till råga på allt har jag fått en blåsa på sidan av tungan.. och så går det ont i bröstet när man hostar och nyser vilket är.. konstant delat med 4..

Komiskt nog så trodde jag idag mitt på dagen att jag var näst intill frisk.. ja att det bara skulle dröja en timme eller tre till tills jag var pigg och skulle hoppa och skutta runt i lägenheten.. men sen när är man (jag) bara sjuk i 1-2 dagar? Neh just det.. 

Så nu tror jag att jag har fått det ur systemet.. moving on =)

I helgen som var så var jag och Anna på Raw i Stockholm och jag konstaterade att det var en smärre evighet sedan jag var där senast.. förra gången var ju ingen hit direkt men ingen som övergav mig mitt i natten den här gången och jag tyckte att Glenn Wool var skojskoj så tummen upp den här gången och kanske dröjer det inte fullt lika länge tills nästa gång jag åker nu =)

Kan inte påstå att jag är i närheten av insatt men läste om Biljana Plavsic inför att hon skulle bli frigiven och enligt artikeln så hade hon synpunkter på det fängelse hon satt i och om de personer hon fick dela fängelset med.. och ja.. vad ska man säga.. nu erkände hon sig visserligen skyldig själv men är man dömd till brott mot mänskligheten och när etnisk rensning är ord som sägs i samma mening som ens eget namn så ska man vara glad över att man andas, har tak över huvudet och mat för dagen.. dumma dumma tanten.. hoppas du får ett trist fortsatt liv..

Nehe kanske bäst att gå och lägga sig då.. skulle verkligen vilja orka läsa lite men känns inte helt troligt.. håller tummarna för att få sova i natt, trevliga drömmar och ingen feber =)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0