I´ve got nothing too do but hang around and get screwed up on you

Therapy? - Lyssna.. lite svårtsålt tydligen (trots att jag försöker) men jag tycker det är bra =)
Finns så mycket bra musik som man blir alldeles glad av att lyssna på.. dumt bara att en del gör dålig musik som slösar med den tiden man kunde använt till att lyssna på den bra.. samma sak med böcker.. sluta upp med detta! ;)

Nirvana - Where did you sleep last night?

Frågetecknen förföljer mig visst..

Idag har jag impulshandlat sprit.. igen ;) Haha nej sitter inte hemma i ett hörn och dricker sprit inte men ja vad jag ska säga.. självplock är min grej ;) Känner mig dock alltid lite skyldig när jag ska handla på systemet och när man lämnar fram leget.. känns som om de tittar på det.. tänker... hmm kan det verkligen vara samma tjej? Men aldrig att hon kan ha fyllt 20 än.. eller jo.. hon var visst lite skrynklig...låt gå  =)

Är trött trött efter att ha sovit bara ett par få timmar inatt och jobbat hela helgen men imorgon är jag ledig.. man blir så där lite extra lycklig över att veta att man är ledig dagen efter när man cyklar hemåt och då får sova hur länge man själv vill... bara jag tänker på det så känner jag mig alldeles avslappnad och glad.. kanske är lycka småsaker.. och torgdag!

Där finns nämligen att köpa (förutom grönsaker) - Dahlior och det är en annan sak som gör mig fånglad.. är helt fascinerad över att de kan vara helt perfekt runda.. min favorit form på saker är definitivt rund..

I helgen har jag ju som sagt jobbat och på vägen hem båda dagarna så såg jag en kille (inte helt ful..)(såg riktigt bra ut m.a.o.)  med jätteblåa ögon.. men ja.. han satt på en parkbänk båda gångerna och det kan ju aldrig vara ett gott tecken? Han såg ut som om han är en sån som köper cigg och öl till småbarn bara att han råkar vara snygg när han gör det.. kanske var parkbänken som gjorde det.. inte snyggdelen utan köpa ut delen.. jaja.. hur fel kan det bli?

Ikväll har jag tränat.. och hoppas på 0 träningsvärk imorgon.. hade tänkt träna imorgon med.. jobbar kväll resten av veckan sen och då funkar det ju inte att gå på några pass när man bor i Tranås.. så får bli lite "fel"...

Är det knepigt att tycka det är skönt när det bränner i musklerna? och då menar jag bara när man kan specifikt känna att det bränner i en muskel.. som vader t.ex. där börjar det ju göra ont efter ett tag men då känner man ju att just där tränar man.. med vissa andra muskler så är det bara allmänt jobbigt och då känner jag mig helt omotiverad för då känns det bara som att man gör fel och inte alls tränar någon muskel..  jaja ja jag vet.. spännande värre =)

Kommit fram till att det är nog för att jag inte gillar att göra saker i onödan.. som att gå två gånger när man kan gå 1.. sen att armarna kanske går ur led för att man måste bära på galet mycket saker om man bara går en gång är ju en annan sak..  Vad säger det om mig? Lat? Tidsekonomisk? Varit en packåsna i ett tidigare liv? Ja jag vet inte =)

De senaste dagarna har det knakat något galet mycket i rygg/axlar/skuldror/armar/handleder har också ontont i höger axel så det domnar lite ibland i lillfingret.. känns som om att om jag rör mig åt fel håll så kommer allt låsa sig i en stor knut och det kommer sluta med att jag ligger och jämrar mig orörlig på golvet.. Hmm.. *anteckna*.. alltid ha mobiltelefonen med mig, dörren upplåst, vara påklädd och se presentabel ut..  Äsch.. jag chansar på att jag klarar mig i natt utan att göra något utav ovanstående =)

Hard Rock Halleluja och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0