I wish..

Nu har jag fått äran att önska mig något igen... imorgon + 1 månad är min födelsedag och nu har mor min ställt den obligatoriska frågan "Vad önskar du dig på din födelsedag?".  Med tanke på att pengar tycks rinna iväg från mig så borde det inte vara så svårt men som vanligt blir det blankt och jag kan inte komma på en enda sak av alla de där sakerna som jag bara så gärna vill ha när det inte är min tur att önska sig något..  En önskan/undran har jag dock och undran är: Hur i hela friden kunde min lista över saker som jag vill förtränga bli så lång? Min önskan är att listan ska bli kortare alternativt att jag förtränger sakerna så bra att jag inte ens kommer ihåg att listan existerat. Your choice.

Jo en sak till önskar jag mig.. att någon spelar "In da club" med 50 cent för mig på min födelsedag.. och massor av Eurodisco, så klart, för vad kan man bli gladare av? Jag menar det kan ju aldrig bli fel med lite 90-tal och visdomsord i låtarna som: It´s nice to be important but it´s more important to be nice. =) Nu kan man tro att jag bara gillar sån här musik men fullt så intressant är jag inte.. På den inte alltför intressanta frågan "Vad är har du för musiksmak?", så är mitt ännu tristare svar "lite av varje".. insett att jag är alldeles för gammal för att ljuga för att bli intressant eller var det kanske för gammal för att komma ihåg vad jag ljugit om ;)

Kom fram till att en låt som jag tycker är lite små.. ja romantisk är definitivt inte rätt ord men jag kommer inte på något som passar bättre just nu.. det är iaf Saft - Ditt namn i min mun.. Den finns inte på Spotify så vill ni veta varför får ni leta någon annanstans =)

Någon som sett Jersey Shore förresten? Så dåligt och ändock så bra.. eller så kanske man bara inte kan tänka riktigt pga alla intriger, bruna ögon och framför allt muskler.. satan gatan vilka magmuskler säger jag bara... ledsen att vara en sån flicka här i bloggen..

Och från satan gatan till djävlar i havet.. någon som förstår vad som menas med detta? Jag använder det själv men liksom..vilka djävlar finns i havet? Blir djävlar värre när de är i havet? Måste det vara just ett hav eller gå det bra med annan väta också? Som ett badkar eller en vattenpöl? Ja frågorna är många och för en gångs skulle är klockan inte så mycket att jag akut måste sova så har jag tid att tänka på dem lite till =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja "djävlar i badkaret" är väl ett ok uttryck?!! =)



Jag gillar också 90-talsmusik, det var ju då man var ung liksom... :)



Fick du mitt sms??

2010-03-28 @ 19:01:50
URL: http://villasolgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0