Men tänk att de har internet i Linköping också..

Sitter på stationen i Linköping.. och visst skulle man kunna tro att jag åkt hit bara för att testa allt spännande som finns att tillgå här men nej så är det inte.. väntar på tåget till Västervik.. Ska dit en sväng för att sedan åka hem imorgon igen.. Och lite ångest har jag allt.. sista helgen på semestern så nu måste jag banne mig ha roligt ;)

Funderar på om man kan knäppa med fingrarna och få hit någon som köper en dricka åt mig.. vad tros? Nej jag är inte så ofantligt lat.. men det är någon som har packat ner bly i min väska och jag har helt enkelt inte tillräckligt med armmuskler för att gå runt och släpa på bly mer än nödvändigt.. Kanske kan man köpa en heliumballong och packa ner så får man lite lyfthjälp?

Meen glömde visst packa ner kudden kom jag på... tur att man ändå var förutseende nog att packa ner knäckebröd för mat kan de väl ändå inte ha i Västervik? Hmm tror inte jag fick med mig bikinin heller.. och är ju redan sugen på att bada....

Ja jag vet.. visst bara sprudlar det av positivitet ifrån mig.. ;) Glaset är halvfullt, fånga dagen och allt sånt där..

Men not to worry.. har en humörhöjare nerpackad..

Musik så klart.. hoppas ingen har något emot att jag dansar på tåget..

Nehe jaha.. kanske bäst att ta tag i att köpa den där drickan då och ta reda på varifrån tåget åker så att jag kommer härifrån någon gång..

Tudiluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0