Olja

Ibland undrar jag hur en person kan ställa till med så mycket oreda.. borde ta tag i en städning men efter att ha hällt soja på mig.. haft olja rinnande i ansiktet...spillt jos längs skåpsdörrarna och slagit knät sönder och samman så insåg jag att jag för min egen psykiska hälsas skull borde ge upp och ta det en annan dag.. och dessutom.. jag är ju proffs på att ta saker lite senare så varför sluta nu?


Oljan får jag dock erkänna var lite halvplanerad.. köpte Ricinolja för att ha i hårbotten då jag hört att det ska vara bra för håret.. ja jag vet.. ibland undrar jag också vad det är för fel på mig... men ja.. jag hade dock inte planerat att det skulle rinna så mycket.. överallt.. fortfarande kladdig trots dusch..


Inte undra på att jag då och då känner mig lite varm här hemma..



Mitt paket med böcker är nu skickat.. Wiiiee.. Japp blir glad trots att jag köpt dem själv och trots att jag redan har tonvis med böcker som jag inte hunnit läsa än..

Jobbar i helgen men förhoppningsvis så blir det ändå lite bubbel imorgon.. Bubbel är verkligen aldrig fel.. Börjar 17 på söndag så kan bubbla till det rejält ;)

Hmm har ju inte lagt upp några bilder sen i somras.. Kan vara för att kameran mest befinner sig i väskan men några har jag skrapat ihop..

Fina Teresa på midsommar..



Lovisa på G att gå till Tropikariet..




Hade helt förträngt hur deprimerande det är med vilda djur ihopträngda på en alldeles för liten yta.. =/ men men akvariet fullt med "pippi" var iaf en hit






Sista helgen på min semester så var jag en sväng i Västervik.. Riktigt skoj faktiskt och jag som kände mig lite seg när jag kom dit.. Tror jag alltid ska börja kvällen med att känna mig lite avig.. då kan det ju bara bli bättre.. ;)

Jonas och Leif ser inte speciellt sega ut..



Efter en lång kväll med en ännu längre promenad hem så kan det vara svårt att ta sig in i husvagnen..




Och tänka sig.. jag fastnade inte på ett endaste kort.. iaf inget som inte blev raderat ganska omedelbart.. ;)


Neh.. nu ska jag vara uppe alldeles för många timmar till helt i onödan så att jag får sova för lite.. Varför ändra sig? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0