Lite som jag..

Drygt en vecka kvar av semestern och visst har jag inte glömt att hinna med den sedvanliga Ajjagtrorjaglegatliteförlängeisolen,detsviderochintevisstejagattfärgenrödfannsiensådanmörknyans..

Jag har även skrapat ihop ett gäng med blåmärken som jag inte kan härleda någonstans

Jag har varit insmord i yoghurt ifrån topp till tå

Jag har jagat katten med vattenskålen då jag tycker att han dricker för lite vatten trots att det ALDRIG funkar

Jag har testat min årliga jordgubbe och återigen kommit fram till att det inte är något som kommer få mig att dregla

Jag har inbillat mig att jag ska få ordning på balkongen och att den ska bli trivsam trots att det är en snittemperatur på 50 grader om dagarna och allt dör

Jag har varit avigt inställd till midsommar men återigen blivit positivt överraskad

Jag har fått sand mellan tänderna och somnat i en saltgrotta

Jag har blottat mig på en polsk gränsmarknad för att prova en klänning som jag inte vet varför jag köpte

Jag har varit kalas för en grupp myggor

Jag har ätit glass mitt i natten och av misstag lyckats beställa 4 tequila sunrise till mig själv utan någon märkbar alkoholhalt i

Jag har spenderat minst ett par nätter med att lyssna på musik och dansa

Men ingen midsommarsnaps inte.. om det inte räknas att man häller den på sig vill säga..

Och säkert har jag missat ett par saker som jag borde göra.. kanske har du några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0