Neeeeeeej...!

Ja precis, sista dagen på semestern är här och det känns väl si så där för att uttrycka sig milt..

Idag var mamma och pappa på besök och vi fick den brillianta idén att åka till Torpön och fika.. ja vi tilllsammans med 43875374583478 andra människor vill säga..
  då det var kö långt utanför restaurangen kändes det inte så lockande längre men som tur var så var kön till glassen betydligt kortare =) OCH minns ni sånt där godis som fanns när man var liten som smällde/knäppte i munnen? Sån fick jag som topping och... ja det är lite roligt när man är 31 också faktiskt..


Har ont ont i huvudet, ryggen och det tjuter i örat.. Vet inte om det beror på att jag är gammal, håller på och blir sjuk eller har sovit alldeles för lite.. Hoppas och tror på nummer 3 iaf..

Hittar för mitt liv inte min kalender och orkar inte leta heller om jag ska vara ärlig.. så ligger i soffan och känner mig allmänt stressad över att jag inte har någon aning om jag vad jag missar för viktiga saker framöver.. Ska på massage någon dag i augusti men det går ju alltid ringa och ta reda på annars har jag noll koll.. kan ju alltid hoppas att det inte var något viktigt.. eller ja kanske bättre att hoppas på att jag hittar kalendern snart istället.. men det känns som om det krävs lite ansträngning blandat med hoppet..


Nu är det iaf i stort sett klart att jag ska börja plugga till hösten.. ska bara registrera mig på kursen i höst men det ska inte vara några problem.. så från mitten av september är jag tjänstledig och kommer plugga på heltid och jobba 2 dagar i veckan så att jag inte behöver leva på smulor.. Nelle uppmuntrade mig starkt till detta då han har ett dagligt blibortskämdmedgodisbehov...
Så nu blir det till att inhandla/låna massa massa böcker som jag ska tvinga mig att läsa samtidigt som jag har massa böcker att snegla på som jag VILL läsa.. har rensat pappas bokhylla på Leif G W böcker.. för att vara ett fan så är det rätt dåligt av mig att bara ha läst en av hans böcker så var något att ta tag i..

Neh nu dags att njuta av mina sista timmar semester.. Jao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0