Kanske suger jag inte ändå..

Ja imorgon ska första uppgiften in och jag pendlar mellan att inbilla mig att jag aldrig någonsin kommer få ihop något vettigt samtidigt som jag tänker att det är lugnt och jag ska bara (Alfons Åberg) spela spelet en gång till.. Men boys and girls jag har börjat komma en bit på vägen och kanske kanske är det inte helt omöjligt att jag inte suger =) Och eftersom jag precis kom till ett sånt där knöligt hinder där jag inte vet vad jag ska skriva härnäst så väljer jag självklart att blogga en skvätt istället.. Och för att inte skrika ut min frustration efter att ha letat efter den gula märkpennan.. (Ja i säkert mer än en minut i all röra av papper m.m., det är mkt det när det är mitt i natten).. Och nu är det inte så att jag har något onormalt hatförhållande till den rosa märkpennan som ligger på bordet mitt framför ögonen utan det är för att jag är en sån där bekväm flicka som färgmarkerar mina anteckningar för att lättare hitta exakt vad jag ska skriva om när jag ska skriva om just det ämnet..  Hörde jag omständig? Nej då..
 
Det är tydligen mer än mina anteckningar som behöver färg.. ja enligt tanten som jag klippte mig hos senast så är jag tydligen väldigt blek.. för att vara exakt så ser jag ut som om jag inte sett någon sol alls i sommar.. Men alla är inte födda i medelhavsländer och har turen att bli gyllenbruna vid minsta solstråle men hon hade ju faktiskt rätt.. när jag tänker efter har jag nog bara solat 2 dagar i sommar..
 
Fast det känts som om jag är "ledig" 5 dagar i veckan så har jag i stort sett inte alls mer tid över än tidigare till att göra allt som jag känner för att göra när jag känner för det och allt jag borde göra typ jämt.. Ha jag vet inte hur jag kunde inbilla mig att jobba 30% och plugga 100% kunde ge mig mer tid över till annat än att jobba 80%. Ja något mattegeni är jag tydligen inte iaf =P tur jag inte valde att läsa det..
 
Neh kanske ska nöja mig med den oranga blyertspennan och köra en till omgång med anteckningarna innan det är dags att sova..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0