What a diffrence a day makes..

Ja senast var jag allt annat än munter då jag fick reda på att jag eventuellt inte skulle kunna omregistrera mig på kursen.. men så i måndags fick jag besked att det gick bra med omregistreringen så i´ts all good igen =)
 
Är lite förvirrad med dagarna.. känns som om det borde vara slutet av veckan redan då jag jobbat 4 dagar med idag + att jag har två dagar kvar.. För att muntra upp lite mot slutet av veckan så har jag iaf bokat tid till tandläkaren på fredag.. tror att jag kanske fått ett hål (gaaaaaah!) och för att det inte tycktes räcka med undersökning + eventuell lagning av hål så valde min tandhygeinist Magnus att boka in en tid till honom direkt efter undersökningen.. Så en heldag hos tandläkaren *wohoo*.. Och som lite extra krydda har min tandläkare slutat och jag har fått en ny som jag inte vet vem det är.. men det borde gå bra.. Senast jag fick en ny tandhygeinist så sa han att han tyckte jag verkade lite disträ (?!)  Känns tryggt att veta att man gör ett bra första intryck på folk.. humma..
 
Är visst inte enbart förvirrad med dagarna utan lite glömsk också.. imorse när jag skulle cykla till jobbet så kom jag på att jag glömde ta med mig mina solglasögon (mina ögon tycks inte vara förtjusta i direkt solljus) men se då är det fina i kråksången att jag tydligen var lika glömsk igår när jag cyklade hem ifrån jobbet för där låg de och väntade på mig i cykelkorgen.. Så där i solen kändes som det skulle bli en bra dag (det var fram till jag fastnade med hörlurarna i grannens cykelsadel och fick spendera 5 minuter med att få loss sladden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0